Gå til innhold

I dag er det den store rydde dagen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

bretter og rydder og sorterer klær. Alt er i et salig kaos på vaskerommet. Mannen kjøpte 3 dunker på søndag.....akkurat som det hjelper hehehehe er det mulig å stappe alt av rent tøy i en dunk så jeg i tillegg må stryke det også? Har flere bæreposer som skal til fretex eller noe sånt og noe skal på loftet. Merkelig måte å nyte den siste fridagen før jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skal jeg også ha FULL ryddedag.. leiligheten ser BOMBA ut.. =( klær over alt som skal vaskes.. poser over alt... oppvask til taket.. er jo bare å stable det inn i maskina da.. :P men vi er jo så late...

støvsuge og vaske gulver... uff.. ja en heeeeeeeeel hau... det er rot over det hele...

skal bli godt å få det gjort da.. men først må vi ha oss en god frokost.. :P

Kose deg med ryddinga da :D:D du er flink som er i full gang;)

Skrevet

hehehe, samme her. her gjøres ALT i dag. har akkurat vært ute og plukka bæsj etter bikkja :o + rydda ute. rydda alt i leiligheten tidligere i dag og alt av klær er heldigvis vasket, tørket, strøket og brettet :) så nå tørker jeg støv, så blir det støvsuging og deretter vasking av gulv og vinduer :P wuhu! må bli ferdig til kl 1530 for da kommer sambo med ved som skal stables ute :o svææært lass. og dette må igjen stables til vi får besøk av søsteren min i kveld kl 18! så her er det travelt i dag.. Lykke til til deg!

Skrevet

herregud, vet du ka eg har gjort idag??

seriøst, har sydd meg fiiine mørkegrønne julegardiner.. jada, rev dem ned, for syns ikek dem var fine!!

så har ordnet meg nye gardiner nå!! *sliten*

skal egentlig bake idag, men skal om 2 timer i bursdag til svigermor, bursdag med middag, så når ikke bake brød nå...

kansje en kake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...