petiteM's Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Nettopp fått vite at jeg har hatt en MA i uke 9 (spiren ca 2cm). Har bare hatt mindre blødninger, og fikk beskjed om at jeg kunne forvente meg en større, kraftig en. Noen som har opplevd dette, og kan gi meg noen forberedene tips?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Huff, da...så trist. Jeg har ikke opplevd dette selv, så jeg kan ikke gi deg noe tips. Ville bare gi deg en trøsteklem.
mine små alver... Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Du må nok regne med å blø litt ja. Jeg fikk utskrapning jeg når jeg hadde ma..fosteret mitt da døde i uke 8.men ble ikke oppdaget før i uke 13.
millymolly&mini Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har opplevd dette, og gynekologens råd var at jeg skulle ta det med ro, og ikke gjøre så mye, pga at det kan komme en voldsom blødning. I ventetida på utskraping, så gjorde jeg masse i huset, og jeg begynte å fossblø, men fosteret ville ikke ut. Så da ble det sykehus i to dager og ganske så blodfattig. Det hele endte i utskraping likevel. Mitt råd, ta det med ro i vente på utskraping.
petiteM's Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Takk for trøst og råd:-) Håper bare det kommer en blødning, og at jeg ikke må vente på tabletter eller utskrapning. Vil bare ha dette overstått så fort som mulig:-( Kjipt med julefeiring og alt når jeg bare er trist....
Randine + 2 små Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Så trist å høre! Jeg hadde kraftig blødning i ca to dager. Jeg var på grensa til å behøve utskrapning, men ønsket å prøve uten pga at jeg ikke ville være på sykehuset, ville bare hjem. Hos meg gikk det litt i bølger, men hadde noen kraftige blødninger som kom "styrtende". Mitt råd er å ha store bind og smertestillende klart. Vi måtte ringe sykehuset for å få resept på sterkere smertestillende, de vanlige funket ikke godt nok på meg. Men har fått med meg at ikke alle får så vondt, så håper du slipper det verste! Å stå i varm dusj hjalp meg endel. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå