Gå til innhold

Til dere som har dvd i bilen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte dere spilleren, og hva betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømmen bilradio og betalte 3500 +/- (husker ikke helt), Men det var for to seperate spillere og trådeløse høretelefoner.

Skrevet

...og nå er ungene blide og fornøyde i bilen eller?

Orker ikke mere sutring og skriking :)

Skrevet

Av alle ting kjøpte jeg min på danskebåten. 2 skjermer + spiller. Betalt 2100,-

Har blitt en velsignelse i bilen. Minstemann hater å kjøre bil, men med film holder han ut i 20-30 minutter i alle fall. Før var det 4-5 minutter før "helvete var løst". Rakk som regel ikke på butikken en gang.

Skrevet

Ho eldste her ble fryktelig bilsyk av å se på dvd i bilen,så det er ikke alle det er til hjelp for.

Du kjenner ikke noen som har,sånn at du kan låne å se hvordan ditt barn syns det er?

 

Skrevet

Jeg har lest at slike spillerer gjerne løsner ved kollisjon.

 

Så da tar jeg heller pauser, snakker med ungene og synger i stedet. Og kjører kortere turer.

 

Er ikke dette et av disse "MUST HAVE" - tingene som vi egentlig ikke trenger. Men som vi overbeviser oss om at vi trenger likevel?

Skrevet

Ja den holder han aktivisert en stund iallfall. Så det ere vell verdt pengene.

Skrevet

Alienbrud

Det kommer helt an på hvordan de er festet.

De som står på stativ som står mellom forsetene er de verste og løsner lett. Vanlige stativ på nakkestøttene er heller ikke bra, men de som festes mer remmer rundt nakkestøttene er helt sikre.

Skrevet

Nå er det ikke alle som kun kan kjøre korte turer og stoppe masse heller da. Vi har dvd-spiller i bilen og den er en velsignelse på lange kjøreturer. Vi kjører mange turer på over 600km i året og da er den bra å ha. Den er oxo utrolig kjekt å finne på flyturer. Så nei, for min del er den ikke et must have som vi egentlig ikke trenger. På den lista står for min del vannkoker først........

Skrevet

Så fint at du har tekt på dette Intensity. Selv tar jeg ikke sjansen. Det er voldsomme krefter som involveres i et sammenstøt. Sterkere enn de fleste av oss greier å forestille oss.

 

Jeg tar ikke sjansen på at de "sikre" remmene produsert i billigste land er sikre nok.

Skrevet

Datteren min sitter bakovervendt, så den vil event vaere festet med stropper til nakkestøtten. planen er at hun skal få det til jul :)

Skrevet

Det er ikke jeg som har tenkt på dette, men det er teste på det på samme måte som de tester sikkerheten på bilseter osv.

Kan dessverre ikke henvise til noen sider, for hukser ikke hvor jeg leste det,men det var ikek så mange måneder siden.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ønsker meg det i bilen!!! Med høretelefoner, så det er mulig for oss voksne og konversere og...

 

Svigermors tips; Sett deg bak og les for henne. Det gjorde jeg med N.N når vi reiste nordover.... i 40 MIL!!!! Da snakker vi tolmodig mor! :o)

Skrevet

Oj oj oj ... nei, så tålmodig er nok ikke jeg :)

 

Vi får ønske oss det til småtassene til jul!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke jeg heller! Og eldste her maser som et lokmotiv så fort ho er i bilen...hehe

Skrevet

Sambo kjøpte på jobben for 2 år siden, tror han bet 1500kr for den. En spiller og to skjermer. Er bare storebror som ser på den enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...