Anca har jente og gutt:) Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Da er vi prøvere vi også Håper det klaffer fort. Sist tok det 8 mnd.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 velkommen inn skal du være... jeg tror di fleste håper d klaffer fort... lykke til:)
Dotten Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Velkommen inn hit Får håpe du får ønsket ditt oppfylt til jul He, he. Vi er i vår 17. pp... puh! Men første gangen gikk det fort. Ca 4. pp! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå