Knøttefrøken Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg skal ut å se etter ammebh denne uken,men aner ikke hva jeg skal se etter. Ser for meg at vatterte skåler må være behagelig(da jeg liker dette ellers)men vet ikke om dette finnes. Trenger også ammeinnlegg og krem til såre brystvorter.. hvor får jeg dette?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 En god modell med vatterte skåler er Emma Jane mod:411
petiteM's Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Amme-bh - Triumph Mammabel - mange størrelser, jeg er kjempefornøyd, men ikke vatterte skåler (brukte str. 75 E), så det ble litt voldsomt med innlegg og det hele:-) Amme-innlegg: chicco, natusan bare loer Krem for såre brystvorter - prøv å holde deg unna, da disse kan gi grobunn for infeksjoner. Anbefaler en liten tube med "øyesalve" som jeg ikke husker navnet på, men var det eneste ekspertene på ammepoliklinikken kunne gå gode for.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har kjøpt meg en ammebh med spiler på H&M for ikke så lenge siden. Virker veldig allright (har ikke akkurat begynt å bruke den ennå, er bare i uke 20).. Ellers anbefaler jeg ikke de ammebhene som er uten spiler. For det første så får jo puppene en ikke så altfor pen fasong i dem, men det er også fort for at amme-innleggene sklir ut i dem -er min erfaring i alle fall... Da jeg ammet tulla hadde jeg først flere ammebher uten spiler, for det var så vanskelig å finne noen som hadde det. -Og de som hadde det var gjerne altfor dyre for min lommebok (400kr.++). Men jeg følte meg jo ikke særlig fin med disse bhene da, og var ganske misfornøyd. Så til slutt valgte jeg å dra til en undertøysbutikk og finne meg en med spiler. Det endte opp med en uvattert ammebh med spiler som jeg betalte 400 kr for. Den var bare helt super, og var virkelig verdt prisen. Den jeg kjøpte på H&M nå kostet vel 149 kr tror jeg, og jeg så at de har flere med spiler der og. Blir nok til at jeg kjøper flere der etterhvert -Og ang. amme-innlegg: Helt enig med et innlegg over her; Chicco er det eneste som funker. Loer ikke, har plast-belegg på baksiden sånn at det ikke kan lekke igjennom, og de er ikke like tydelige gjennom bhen som de fleste andre er. Fås kjøpt på Apotek1 tror jeg. -Ikke alle apotekene som har dem her i området, og mener å huske at ikke vitus apotek fører dem her i alle fall.
Mamma til snart 4 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 jeg har bh er fra nesten hver enkelt butikk;) men de jeg bruker å er kjmep fornøyd med er de fra kapphal, de heter motherline. ikke er de kjempe tykke i stoffet og ikke er det de som ser ut som vi ikk bruker bh, og så er de ikke så syre heller;)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Syns Triumph sine ammebh'er har vært veldig gode, du får de på Cubus hvertfall og Triumph sine egne butikker selvfølgelig. Av ammeinnlegg anbefaler jeg Chicco og Medela sine, de er forørvrig ganske like.
Eliise Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Triumph sine uten vattering!!! Og anbefaler IKKE Natusan innlegg, da de loer og kjennes våt ut på puppen. COOP derimot var knallbra!! Kjentes ikke våt, klam og hadde aldri lekasje... Billig og bra ;-) Var selv skeptisk, men måtte prøve etter å ha lest mange anbefalinger her inne! Sånn salve du kan bruke er Lanolin brystvorte krem. Også veldig god på tørre lepper osv =) Selges på apoteket, i små gule tuber...
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Anbefaler Triumph eller Anita ammebh`er. Samt avent vaskbare ammeinnlegg & ull ammeinnlegg & Lasinoh sin krem mot såre brystvorter (super bra)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Cubus sine ammebh likte jeg godt. Billig og bra! Chicco ammeinnlegg og PureLan salve fra Medela hadde jeg ikke klart meg uten:-)
Gjest mphs Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Det er ikke annbefalt å bruke ammebeh med spiler for det er da lettere at melkegangene tetter seg og du får brystbetennele så de uten er å annbefale. Chicco og medela ammeinnlegg syns jeg er best og medela purrelan brystvortekrem.
mammamia<3 Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Skal ha min nr 5 nå, og har kjøpt mange typer amme bh`er i min periode med amming. Men ingen slår den fra Triumph, har slitt ut tre, ble hull i dem :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå