Gå til innhold

plumbo... og tett vask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring meg plumbo her....? Vasken våres har vært så og si tett. Så jeg helte oppi nesten ei hel flaske, og etterfylte med kokende vann. Det stinker i hele huset. Og vasken er fortsatt tett... Har lest litt på internett nå om at plumbo kan ødelegge vasken, hvis det ikke får rennt unna..... Så nå sitter jeg her med vinduene på vidt gap, fryser som f...., og skulle egentlig ha reist bort til ei venninne.. Men det er kanskje lurt å blir her og følge med litt... sukk : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vasken vår var også potte tett, og vi hev oppi plumbo. funket det! lot du det virke da? skal jo virke en stund, og så skal man etterfylle med plenty med kokende vann... prøv å hiv på mer vann, kanskje det hjelper... hvis ikke kn det jo være det sitter noe der nedi som plumboen ikke tar... en skikkelig sammenfiltret hårdott eller noe=)

Skrevet

Plumo kan ødelegge rørene, du bør bruke avløpsåpner eller avløpsrens...

Skrevet

Jeg hadde oppi plumbo, og ca 1 liter kokende vann, som det stod på flaska. Lot det virke litt. Men jeg var kanskje ikke tålmodig nok til å la det virke en halvtime. Har helt på mer kokende vann, men det renner nesten ikke unna i hele tatt... Leste på nettet at plumbo kan forsteine seg hvis det ikke blir skyldt vekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...