Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har en nevø som nå er 8 år og heldigvis har han gjort meg litt forberedt på alt som kan komme ut av munnen på den jeg har i magen.. Da nevøen min var 3 - 4 år var vi på en matbutikk. I denne butikken jobber det ei eldre dame som har en litt rar hårfrisyre... Nevøen min tittet opp på henne og spurte: "Hvordan har du fått håret ditt så høyt?" Kassadamen svarte ikke... Jeg hadde det svært vanskellig med å holde latteren inne =) Nevøen min var på besøk hos meg en varm sommerdag for ca 3 år siden. Vi satt ute på verandaen og koste oss med is da han plutselig spurte: "Du tante? Har du og kjæresten din nakenlek hver kveld?" Litt satt ut ble jeg jo, men fikk stotret frem at nei, ikke hver kveld. Og så spurte jeg han om han mente med nakenlek. Og han svarte at da ligger man jo naken helt inntil hverandre. Og jeg spurte videre om han hadde gjort det noen gang. Han svarte at han hadde lekt det med nabojenta og at han hadde en dukke på rommet sitt som han lekte dette med. Ferdig med den diskusjonen. Nevøen min har mast lenge på meg om at jeg må få baby, så da jeg endelig kunne fortelle han dette ble han helt i ekstase! Han fant frem leker og andre ting som babyen kunne få. Og han hadde et badehåndkle med hette på som jeg godt kunne få ta med meg med en gang. Før han skulle legge seg den kvelden hadde han dusjet.. Og da jeg gikk inn på badet like etterpå så jeg at han hadde tegnet i duggen på speilen - meg med barn i magen =) Han har og sagt i forbindelse med at jeg er gravid at da må jeg ikke stresse, for da kan babyen i magen bli borte. Han vet også at han vil det skal bli gutt og da må den hete Kasper for det rimer på navnet hans =) Nylig hendelse: Nevøen min skulle sove over hos oss og jeg hadde hentet han. I bilen sa han plutselig at han visste om et annet navn for jentetiss, men det var litt stygt. Jeg fikk han til å si det og det var selvsagt "fitta". Da jeg sa at det egentlig heter vagina, så han bare rart på meg og sa at det var et vanskelig ord! Og så sa jeg noe som sjokkerte denne gutten.. Jeg sa at jeg syntes det var helt greit å si "fitte" og at jeg sier det selv også. Da så han på meg med de store øynene og sa: "Er det sant?" Kunne skrevet ned mange flere gullkorn. Skal avslutte med et som sitter godt prentet inn i minnet mitt: Han overnattet hos meg. Var vel 2-3 år gammel. Jeg leste eventyr for han og da jeg var ferdig så jeg på han. Han hadde så store pupiller. Da jeg sa det til han holdt han på å le seg i hjel, for han trodde jeg mente at han hadde store pupper ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå