Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Sliter med å la andre passe babyen min på fire måneder. Tenker det værste. Ser for meg at de sklir i trapper, ikke passer godt nok på når de triller i trafikken, at de ikke kler på godt nok når baby skal sove ute, at teppet/dyna kommer over hodet, at melken skal være for varm ved oppvarming i mikroen osv osv. Nå skal søsteren min og familien passe han til lørdag i flere timer. Må si ifra at jeg ikke har lyst at 14 åringen skal trille alene. Ellers så vet hun vel det meste da hun har tre barn. Men dette er et problem for meg. Er veldig slitsomt. Får nesten angst. Men kan ikke skrive en lang liste heller. Tror vel jeg er gal da. Må skjerpe meg ovenfor mannen min også så jeg ikke retter på han for mye når han gjør noe. Prøver å unngå det mest mulig da. Noen fler eller?
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Rekker opp hånda jeg!! Svigers passa lillegutt (snart 5 mnd) nå fredag som var for da skulle samboer og jeg på julebord, grudde meg leeenge, tenkte akkurat som deg!! Men det gikk faktisk strålende!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå