Gå til innhold

hardt bryst hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som får hardt bryst om morgenen fordi det er blitt produsert mer enn mini vil ha? han sover nesten 12 timer nå, han er 4 måneder. det jeg lurer på er om dere pumper dere om natten? hvor mange timer kan jeg sove om natten før jeg må pumpe meg og hvor mye må jeg pumpe meg? mange spørsmål her :) håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja puppen var hard om morningenstadig vekk. Det gjekk ant å kjenne dei ulike melkesekkane på utsida. Eg opplevde og ein del lekkasjer om natta. Tuva sov fra ti om kvelden til åtte om morningen ein periode, og det var då problemet var størst. Etter at ho runda fire månadar så sov ho mindre, fra 22 til 4 eller 5 og så til 8, så no skjer det ikkje lenger.

Eg skydde pumpa som pesten, hata å bruke den og pumpa meg derfor helst ikkje. Eit par ganger hendte det at ho spiste veldig lite om morningen og så sovna ho igjen for ein lengre periode, då pumpa eg meg fordi det var så vondt. Det skjedde vel ein fir-fem ganger til sammen

Skrevet

mini våkner ikke om natten. han sover fra sånn 23:30 til 9:30 og derfor lurer jeg på om jeg bør pumpe meg nå som feks i natt sov han fra 21:00 til 8:00.???

Skrevet

For min del så vart puppane fulle igjen ganske kjapt etter pumping, så det hjalp berre ein time kanskje to. Du kan jo prøve ein gang å se om det hjelper for deg. Siden det høyres ut som du har ein ganske bra produksjon så trur eg neppe det hjelper lenger enn det gjorde for meg. Er du plaga med det så er det nok verdt eit forsøk, men det at dei berre er harde trenger ikkje vera eit problem. Større fare for strekkmerker kanskje? Så lenge det ikkje er vondt så hadde eg latt være.

Skrevet

det er et lite område som er hardt. det er ikke at det sprenger for det er ikke noe problem. men jeg har hatt brystbetennelse og er redd for å få det igjen! hva gjør dere med masse produksjon om natten? vekker ungen for å tømme deg???

Skrevet

Eg har venta til ungen våkna. Når ho då dier så har eg massert bakerst på dei hardaste kjertlane for at dei skal forhåpentligvis tømme seg først. Forstår godt at du er redd for å få brystbetennelse igjen. Eg har ikkje hatt det, sjølv om eg ikkje tømmer meg skikkelig om natta. Iøpet av dagen er det jo god sirkulasjon i brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...