Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 I går kveld fikk jeg meg plutselig et slag i trynet!! JEG SKAL BLI MAMMA!!!! Jeg koser meg så med graviditeten og har ikke tenkt tanken på at fødselen er noe å grue seg til, men fy f. så skummelt å plutselig sitte der med en unge! Jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg skal ta vare på et lite nurk, min største bekymring til nå i livet er om det er hybelkaniner i trappa... Og i tillegg er mannen min sjømann så jeg blir sittende alene halve måneden:(
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hehe.... Har litt sånn delte tanker jeg og ja! Gleder meg jo over de lille i magen, men har og fått den panikken om at "hjelp jeg skal jo bli mamma for pokker"!! hehe.... Har vært vant med at jeg bare har ansvar for meg selv og kan sove uavbrutt hver natt!! Nå plutselig skal jeg og sambo ha ansvar for et lite menneske?? Helt alene??? Shit liksom!!! Men gud hva jeg gleder meg til å se snuppa mi og få lov til å være mamma til verdens fineste lille datter!!
klumpen og gullet Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Shit, det skal visst jeg også! Gruer meg litt til å komme hjem fra sykehuset med den lille bebisen, og tenke, "ok, hva i helvete gjør jeg nå?" Vi får trøste oss med at mødrene våre ante nok ikke hva de skulle gjøre i begynnelsen de heller... =)
Talie Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ja jeg tror alle går igjennom dette:) Jeg har invistert i god litteratur som handler om tiden etter fødsel. Det har fått meg til holde roen litt lettere:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hva har du kjøpt av literatur da Talie? Må ønske meg noen smarte bøker til jul. Finnes "baby for dummies"? hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå