Gå til innhold

HJELP!! JEG SKAL BLI MAMMA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg meg plutselig et slag i trynet!! JEG SKAL BLI MAMMA!!!! Jeg koser meg så med graviditeten og har ikke tenkt tanken på at fødselen er noe å grue seg til, men fy f. så skummelt å plutselig sitte der med en unge! Jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg skal ta vare på et lite nurk, min største bekymring til nå i livet er om det er hybelkaniner i trappa... Og i tillegg er mannen min sjømann så jeg blir sittende alene halve måneden:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....:)

Har litt sånn delte tanker jeg og ja!

Gleder meg jo over de lille i magen, men har og fått den panikken om at "hjelp jeg skal jo bli mamma for pokker"!! ;) hehe....

Har vært vant med at jeg bare har ansvar for meg selv og kan sove uavbrutt hver natt!! :) Nå plutselig skal jeg og sambo ha ansvar for et lite menneske?? Helt alene???

Shit liksom!!!

Men gud hva jeg gleder meg til å se snuppa mi og få lov til å være mamma til verdens fineste lille datter!! :D

Skrevet

Shit, det skal visst jeg også! Gruer meg litt til å komme hjem fra sykehuset med den lille bebisen, og tenke, "ok, hva i helvete gjør jeg nå?" Vi får trøste oss med at mødrene våre ante nok ikke hva de skulle gjøre i begynnelsen de heller... =)

Skrevet

Ja jeg tror alle går igjennom dette:) Jeg har invistert i god litteratur som handler om tiden etter fødsel. Det har fått meg til holde roen litt lettere:)

Skrevet

Hva har du kjøpt av literatur da Talie? Må ønske meg noen smarte bøker til jul. Finnes "baby for dummies"? hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...