Gå til innhold

Hvapynter dere pepperkakehuset med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Annet enn non stop og seigemenn, for det er vel det mest vanlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pynter kun med det. tradisjonsfrik her ja :) kan ikke vike unna det vanlige :) :)

Skrevet

Bestefar pynta alltid pepperkakehuset med engelsk konfekt.

Skrevet

VI pynter med allsorts bassets, non stop, seigmenn, og lakrisbåter. Tror vi pleide å ha geletopper også, da vi var små

Skrevet

smågodt blanding(løs vekt) og nonstopp og seigmenn og melis

Skrevet

Her gikk det hardt utover nonstopen når vi pyntet......så det er en del biler på huset også hehehehe var det jeg hadde i skapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...