Espoir Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Annet enn non stop og seigemenn, for det er vel det mest vanlige?
Mamma Mirabell Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 pynter kun med det. tradisjonsfrik her ja kan ikke vike unna det vanlige :)
LivetErEnLek Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Bestefar pynta alltid pepperkakehuset med engelsk konfekt.
2 søte småpiker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 VI pynter med allsorts bassets, non stop, seigmenn, og lakrisbåter. Tror vi pleide å ha geletopper også, da vi var små
mpmamman Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 smågodt blanding(løs vekt) og nonstopp og seigmenn og melis
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Her gikk det hardt utover nonstopen når vi pyntet......så det er en del biler på huset også hehehehe var det jeg hadde i skapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå