Gå til innhold

pokker og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nett vært til jordmor, og hadde for høyt blodtrykk, vann i kroppen, for stor livmor, så blir henvist til føden. Og har i tillegg mye kynnere. Så stor fare for svangerskapsforgiftning her i gården. Ble 100 % sykemeldt, og får ikke lov til å gjøre noen ting. Har jo sååå mye eg må få gjort før jul, og i tillegg kommer svigers og skal være hos oss julaften. Ble et skikkelig syteinnlegg dette, men måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da passer du godt på deg selv og spira og får mannen opp å gå og setter svigermor i sving.

En arbeidsleder fra sofakroken eller godstolen..

Lag lister med de forskjellige tingene til mannen og svigermor...

Du må jo bare passe på dere...

Skrevet

Jordmor sa at eg skulle ta det helt med ro, men hva innebærer det egentlig? Å ligge strak ut på sofaen og ikke gjøre noen ting, eller kan man gjøre litt smått husarbeid, som å rydde og sitte i oppvaskmaskinen osv? Hun sa egentlig ikke noe om "hvor" mye med ro eg måtte ta det, så vet ikke helt hva eg skal forholde meg til...

Skrevet

Det innebærer å ligge på sofaen.... hvertfall det jeg måtte sist med svangerskapsforgiftning!

Lov at du faktisk gjør det, for dette er ingenting å ta lett på..det kan være skadelig for deg og babyen vettu!!

Mann og svigermor får bare trå til å ta i et tak...Kjenner føflelsen din,men sånn er det bare!

Lykke til og god bedring!

Skrevet

En følelse jeg kjenner godt. Da jeg fikk førstemann måtte jeg sitte pent hele julen, han prøvde nemlig å bli født en smule for tidlig. Denne gangen har jeg også masse kynnere og må ta det med ro. Er nå 100% sykemeldt og dirigerer mannen rundt fra sofaen.

Skrevet

Problemet er at eg føler ingenting på kroppen. Er akkurat som eg pleier. Så har vanskelig for å tro at det er noe galt hvis man skjønner. Skyver det litt unna, og tenker at det ikke gjelder meg... Stresser ikke med noen ting. Men dagene blir lange når eg er alene hjemme og samboer er på jobb. Så blir automatisk at eg prøver å finne på noe å gjøre, selv om eg ikke gjør noe "tungt og stressende" av aktiviteter.

m vestfold: Var det noe spesielt som utløste at han ville komme for tidlig? Begynte det med masse kynnere hos deg også? Hvordan gikk det med dere? Gikk du til termin? Ble fødselen satt i gang? Fikk du keisersnitt osv.? Er førstegangs så må bare spørre. :)

Skrevet

huff, da må du passe godt på deg selv og la din mann og svigermor hjelpe deg... er en grunn for at du ble sykemeldt 100% og skal ta det HELT med ro... så slapp godt av...

lykke til....:-)

anette_21

Skrevet

Hehe, med all respekt...å sitte i oppvaskmaskinen er vel ikke akkurat noe man bør gjøre hvis man er gravid....:)

God bedring i allefall:)

Skrevet

Legg deg på sofaen og ta det heeelt med ro!! Svangerskapsforgiftning er ikke noe å kinse av! Jula kommer og går uansett.

Skrevet

Har vært til lege nå og blodtrykket hadde gått ned litt :D Er kjempefornøyd med det. :) Tusen takk til dere som har svart på dette innlegget.

Ønsker dere alle en riktig god jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...