Gå til innhold

HAR ET STORT BEHOV FOR AMMEKLÆR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ammegenser som har en åpen luke foran. Denne er jeg sååå glad i, bruker den hele tiden. Kjøpte den på nettet, men den var fryktelig dyr. Helt vanlig ullgenser. Er jo bare så enkelt når man skal amme, slippe å dra opp hele genseren for å få fram puppen.

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe slike gensere og til rimelig pris. Det være seg butikker eller på netthandel.

Håper på svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har mye ammetøy

Skrevet

H&M har mye, både topper og genser:)

Skrevet

De fra h&m er jo så håpløse.. umulig å få puppen ut av dem..

Jeg ga opp ihvertfall. Bruker enten de jeg har fra boob med hel ammeluke foran eller en vanlig løs genser.. Mye enklere enn de håpløse fra h&m...

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Bestilte 2 gensere fra Mammahuset.no og de kostet ca 700-800 ,- stk, grusomt dyrt. Skal se hva jeg finner på H&M og babyshop. Begge har vel kanskje netthandel. Ikke sååå lett å komme seg ut med en 1 ukes gammel baby ennå ;O)

Skrevet

anbefaler singlet som du bare smetter nedenfor puppen. også en inne-jakke utenpå. (eks. strikkejakke)

Skrevet

Jeg har 3 stk Boob ammetopper, den ene er nyinnkjøpt (fikk den på salg for 350 kr). De koster normalt 475 kr, ja det er litt dyrt, men jeg kunne ikke klart meg uten. Har også noen fra HM, men de er ikke så praktiske.

Skrevet

Sier d samme som Krokka og prinsessa her...

Singletter er supre de :) Kan brette opp genseren uten å blotte hele magen, bare smetter singletten nedenfor puppen...da får man kun den lille åpningen til puppen, og babyen og genseren som er brettet opp skjuler alt, så man ikke blotter seg :)

Anbefaler mamalicious sine onesize singletter...bruker de enda jeg, supre til amming for de er så elastiske :) Koster 99,- stk....

Har ikke hatt en eneste ammetopp...

Skrevet

ellers kan du jo gå inn på www.mammshop.net og se :) Der har de en del ammeklær har jeg sett.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...