Gå til innhold

Vanskelig for å sove omnatten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pluttselig har min 3,5 mnd gamle baby begynt å trøble seg ved legging og om natten!

Har gått SÅ GREIT i 1,5 mnd, helt til nå nylig...

Han vil ikke legge seg til å sove i sengen sin lenger (går etter en del vugging og kosing,må stå over sengen til han har sovnet), virker som han har problemer med å få sove rett og slett. og ofte sovner han og så brå vokner, hopper skikkelig til. det gjør han flere ganger etter hverandre.

Legger han kl.21 (fått det ned fra kl.23), da vokner han som oftest igjen i 1 tiden (i natt var klokken ikke mere enn 23.45!),og etter det vokner han hver 2 time.ofte oftere også,og har vanskelig med å sovne igjen etterpå...selv om jeg ammer til han sovner.Når jeg legger ham i sengen sin etterpå,bare beg.han å stresse igjen.

Nå er jeg skikkelig trøtt og sliten! Får jo ikke sovet noe omtrent!

Noen som har opplevd det samme/lignende? Er det vanlig med sånne perioder og at det går over etterhvert kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at han sover ca.3-4 timer på dagtid... Sov enda mindre om dagen før,bare 2 timer gjerne(han skulle bare sove på fanget før,endelig fått ham til å sove i vognen sin nå).

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Men bare med oppvåkningen på natten. Min gutt har tidvis dårlige netter hvor han er mye våken og skal ha smokk, smokk og smokk. Mat, mat og mat..... Veldig slitsomt. Men for meg er det heldigvis ikke hver natt. Det virker som det har sammenheng om han har hatt en god dag og sovet godt på dagen i forveien! enkelte netter sover han som en engel med bare 1 måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...