Gå til innhold

er folk helt sluttet å sende julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ALDRI mer sende til familien min! (tanter og onkler). får jo aldri fra dem! har aldri fått fra dem helelr! så skjønne ikke koffer eg driv åsende sjøl.. har sendt ut over 40 kort iår! å fått 1! så har strøket og hengt opp julepost-tingen eg har sydd, og har 1 kort oppi, og det er ikke fra familie en gang! det er fra ei på dib!

blir rystet...

er det ingen som sender julekort lengre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neh... Synes det er greit å motta, men er det lange brev leser jeg de ikke. Sende gidder jeg virkelig ikke selv.

Skrevet

Jeg sender julekort, noen ihvertfall, resten leverer jeg ut sammen med gavene. Får skjelden kort, kanskje 2-3 stykker, men det gjør ingenting... Er mange vi skjelden ser, eller hører fra - eller for å snu på det, så er det skjelden de ser og hører fra oss heller - så da benytter jeg jula til å vise dem hvor store/ vakre/snille/engleaktige og søte barna mine er/har blitt siden de fikk det forrige julekortet ;)

Skrevet

her går det i enveis-kommunikasjon... eg sende bilda, kort, meldinge, mail .. men hører ikke noe tilbake.. trur eg skal boikotte dem...

Skrevet

Sender ikke julekort for å få jeg da..

Syntes det er koselig å sende julekort med bilde av lillegutt på:)

Har heller ikke fått så mange, sendet ut 20 og har fått igjen 2, men er bare 18 desember, og det er heller ikke alle som har tid til å sende ut julekort, men det betyr ikk at de ikke syntes det er koselig å få...

Skrevet

Jula er da ikke over enda! Mine julekort kommer til folk i disse dager....

Skrevet

sender ikke for å få jeg heller.. men ser ikke vitsen å sende til folk som ikke registrerer dem får engang.. når har jeg sendt 5 år på rad, ennå ikek fått julekort tilbake...

Skrevet

Sender ikke til de jeg ikke fikk av i fjor.. Det gidder jeg bare ikke..

Skjønner ikke at du har gjort det i 5 år jeg da men!! Hehe

Skrevet

levd i håpet at det en vakker dag faktisk skal komme et julekort?

Skrevet

Lurer jeg også på om har blitt en trend i år?

Jeg har pleid å hatt siden på kjøleskapet fult. Men i år henger det bare 3 der :( Stusselig kjedelig!!

Meen, det kan kanskje ha noe åmed at jeg var treg selv i år. Sendte mine først i dag. *sukk*

Skrevet

jeg skal sende..

men hadde søren meg ikke gidda å sendt om jeg ikke fikk noen igjen..

Skrevet

hmm.. ja, er stusselig.. skal jo være julekort i jula da.. vet det kommer med pakkene fra svigerfamilien, og mamma å pappa å søster, men hva med resten av familien?

har til å med sendt til min onde onde bestemor, emn vet jeg ikke får noe derfra... vet heller ikke hvorfor eg overhode sendte...

Skrevet

Du er rystet over at noen ikke sender julekort?

Så absurd.

Om julekort fremprovoserer denslags følelser er det sikkert lurt å droppe dem.

Skrevet

Rystet...? Hjelpes... Det er kanskje ikke så rart at tanter og onkler med unger som for lengst har flyttet ut ikke tar bilde av seg selv i nisselue og sender til deg. Da er det kanskje naturlig at de som har søte små (som deg selv) sender julekort til dem i stedet.

Skrevet

Jeg sender alltid mange, og faar kanskje 2.. *funderer*

Skrevet

Må jo ikke ha julekort med barnebilder på!!

Kan jo like gjerne lage et. Eller bare kjøpe et i butikken å skrive god jul på....

Ei venninne av mamma, som aldri fikk barn, satte nisselue på hunden sin til julekortene. Skikkelig søtt!!

Mine foreldre sender julebrev eller kort med bilder av barnebarna.

Skrevet

Jeg sender ikke til de jeg aldri faar noe av. Enkelt og greit.

Skrevet

nei, eg syns det er teit at folk som skriver å sender julekort generelt ikek sender julekort når de selv får! det synes jeg er teit!! dermed basta!

Skrevet

Jeg har fått ett, men har enda ikke sendt mine. Trenger kortene å komme lenge før jul? Jeg syns det er koselig å få i romjulen også. Jeg regner heller ikke med å få like mange som jeg har tenkt å sende selv.

Skrevet

Jeg sender julekort fordi jeg synes det er HYGGELIG at venner og kjente hører fra oss til jul. Jeg skriver ikke lange julebrev som forteller om hvordan året har vært... nei, jeg sender bilder av mine nydelige barn =)

Jeg sender rundt 40 julekort, og får rundt 20 igjen, men kunne ikke tenkt meg å droppe å sende til de 20 som ikke sender julekort. Det kan jo være mange grunner til det, men jeg er sikker på at de fleste setter pris på å få kort, selv om de ikke orker å sende tilbake =)

Skrevet

Droppet også julekort i år pga min helsestilstand, og at få som sender julekort til meg!!

Skrevet

Har fått 9 kort til nå, håper det ligger noen i postkassen i dag også. Regner ikke med å få igjen v alle jeg har sendt til, men de med barn. Regner med å få 20 kort i alle fall.

Skrevet

Jeg pleier å sende flere enn jeg får selv, men har kuttet ut de som de siste årene har gått over til å kun sende sms/mail eller gi meg julekortet sammen med gavene. Da sender jeg sms/mail tilbake, men syns at da er sjarmen vekk. De som gir julekort sammen med gaven syns jeg like gjerne kan droppe hele julekortet. Kan de ikke spandere et frimerke på meg, så kan det være det samme.

Skrevet

Sender julekort sent i år selv jeg. Har skjedd mye så har ikke rukket. Men i dag gikk det 60(!) julekort i posten her til venner og familie :-)

Skrevet

Mener du virkelig at om de har sendt pakker til deg og familien og kanskje betalt 110-120 kr for pakken så skal de bruke enda 7 kroner for å snede kortet separat?

Jeg har lagt med julekort til alle jeg har sendt pakke til nettopp på grunn av de høye prisene når jeg må sende pakker til alle i familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...