lilla jag Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 hei.håper noen kan svare meg på dette; kjæresten og jeg har prøvd i 4 mnd å bli gravide.ser ikke ut til at det har gått rette veien nå heller.ikm i marra,negative tester og det kjennes ut som tanta er på vei nå.så da går vi snart over i 5.pp. kjæresten min er så bekymra,stakkar.for han fikk et kraftig slag i testiklene for noen år tilbake.så kraftig at han begynte å blø.han er livredd for at dette har gjort han steril.er det noen her inne som vet noe om dette???kan det ha gjort han steril??blir bekymra selv når han sier sånt.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hei! For det første så er det ikke alle som blir gravide med engang, så er jo ikke sikkert det er noe galt med noen av dere:) Men hvis samboern din er usikker på om han kan ha blitt det, burde han reise til legen å sjekke det! Har du sjekket deg hos legen og sett om du kan bli gravid? Lykke til!
lilla jag Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 har ikke prøvd så lenge nei,så akkurat det tenker vi ikke noe på.bortsett fra at man kan bli litt utolmodig når man ønsker noe så mye. jeg har ei datter på halvannet år fra før. han kommer nok til å få det sjekka etterhvert.er ikke noe godt å gå å bekymre seg for sånt.det er bedre å vite. men lurte litt på om det er noen som faktisk har opplevd at mannen eller noen de kjenner har blitt sterile av å ha slått testiklene??de sier jo at det skal en del til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå