mammantilverdensbestebarn Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Ser på slippen fra NAV at jeg har betalt vanlig skatt. Skulle ikke desmber være en skattefri måned?
Sivalur Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Noen har halv skatt i desember. Andre har det ikke. Uansett om du betaler null, halv eller hel skatt i desember, så blir skatten du har betalt for hele året, for det du har tjent i år, regnet ut riktig. Dersom du betaler halv skatt i desember så har du antagelig betalt litt mer skatt de andre mnd for å gjøre opp for dette. Uansett er det bedre å få igjen på skatten enn å få baksmell.
mpmamman Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 er kansje helt på bær tur nå,men har ikke det også noe om man har betalt nok i løpet av året som har gått da? om ikke får du igjend litt ekstra når oppgjøret kommer;)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 ååå...okei. Har tenkt feil jeg da... ser jo nå at jeg ikke har betalt så mye som vanlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå