Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er 21 uker på vei. I går oppdaget jeg plutselig at jeg var blitt litt våt på t-skjorten når jeg satt uten BH. Virker som det kommer litt væske fra brystvortene. I dag skjer det samme, og ser på t-skjorta jeg hadde på meg i natt at den har vært våt på strategiske plasser Er det melk eller? Kan det komme så tidlig altså? Vil det si at jeg skal gå og lekke melk i de 19 ukene som er igjen? Sambo holdt på å pisse seg ut av latter når han så min hormonelle reaksjon på dette i går...
Ane med lillegutt Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hei og hå Det er nok brystene dine som forbereder seg på at de skal bli matstasjon ja Jeg begynte å lekke allerede i uke 14, så at det kan komme tidlig er sikkert La dem være i fred så du ikke stimulerer produksjonen mer og pass på at du holder dem varme så du ikke får brystbetennelse
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg og fikk melk da jeg var 14-15 uker på vei. Er i uke 20 nå, og blir noen ganger iløpet av dagen våt i bhen. :/ Tenkte jeg skulle begynne med ull-innlegg nå. Er jo så grise-kaldt ute for tida, og er redd for å få brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå