Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg lurer på noen få ting. Jeg er gravid nå, og lurer på hva slags kjønn du kan se. Og om jeg får to eller en. Altså tvillinger. Det er mange tvillinger i familien (begges sider), og jeg har en liten mistanke. Når tror du jeg vil føde? Og hvordan vil studiet mitt gå, etter jeg har føda? Kan jeg klare det allikevel? Jeg er andre års student nå. Takk for hjelp:) 18.08.85 <-- Hun (Eva) 18.06.82 <-- Han
Aventis Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hei. Har du ikke hatt utrolig mange innlegg her ute, og som du har fått svar på? Syns jeg ser navnet ditt hele tiden.. Men jeg skal se. Føler du får en gutt jeg. Ikke tvillinger. Og du klarer fint studiet ditt etter fødselen. Vanskelig å si tid.. Tror på vår tidlig sommeren en gang?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Ser du fikk svar av aventis nå. heh. Men jeg føler gutt jeg og. På våren . Hvor tid har du termin? Mvh "Hønemor"
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har termin 10 august. :-)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har blitt spådd tidligere ,Aventis. Men da har svarene vært litt diffuse:) Men har ikke blitt spådd ang. studiene . Takk allikevel til dere begge:) Er veldig snilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå