Gå til innhold

Noen som bruker coop våtservietter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse har jo fått best i test, så jeg gikk til innkjøpt av noen.. Pakken jeg kjøpte er hvit med en skilpadde på, stemmer dette? Hehe. Bare så et bilde fra den testen nå, og de var ikke like. Har de byttet pakning på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vi kjøper selger i coop butikkene, men merket heter x-tra. Hvit pakke med blått på. De har i alle fall ikke endret pakkene hos oss.

Skrevet

Har ikke sett noe til den testen du refererer til og har ikke prøvd de nævnte serviettene heller men er i hvertfall super fornøyd med Unik Våtservietter som er produsert i sverige for Norgesgruppen..De er uparfymerte og veldig fuktige så det går lett å vaske bort bæsj ;-) Kjøper de hos Drageset superspar!

Skrevet

Vi var veldig fornøyd med testvinneren "X-tra" fra coop, helt til vi prøvde "Unik", som er mye bedre - nettopp for at de er våtere å lettere å vaske bort bæsj med ;-)

Skrevet

Den med sklipadden på er mer miljøvennlige enn de hvite og blå pakkene fra coop. Jeg leste på innholdslisten, og mener å huske at de innehold det samme (men er litt dyrere)

Skrevet

er det "änglemärk" du tenker på? dem kjøpes hos coop og er litt dyrere enn "xtra"..?

vi bruker dem og er forøyde iallefall..

Skrevet

De hvite fra coop med X`tra merket på vant i fjor. Men de kom dårlig ut i år pga at de testet på enda et stoff som ikke var så bra. Mener det var noen fra ica som vant i år.

Skrevet

Ja, det er den jeg tenker på! Vet du om de inneholder det samme som xtra-serviettene? Kjøpte dem jo fordi de ikke skulle inneholde noen farlige stoffer. :)

Skrevet

er ikke sikker der desverre, men änglemärk er nå blitt en storsatsing i coop pga sine "naturlige" varer uten parfyme o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...