Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis litt uregelmessig mens, men den pleier å ligge mellom 33 og 37 dager.. Nå er jeg på dag 50 :o(

Har testet 4 neg, den siste i går kveld.. :o(

Lørdag kom det litt rosa på papiret for å bli brunt på kvelden.. Så slutta det.. Søndag kom det på nytt rosa på papiret for så å bli brunt igjen.. Og i går og i dag har det bare vært hvit utflod ( herlig med detaljer ;o) )

Aldri hatt noe lignende før, spotter aldri før mens..

Kaster opp morgen og kveld nesten hver dag. De andre dagene går til å brekke seg.. Skikkelig vondt i ryggen og hofta pluss at BH-en har blitt liten.. så da regner jeg med at puppene har vokst.. det mente ihvertfall mannen min, han lurte også på hvorfor det brune rundt brystvorta hadde blitt større.. Og ikke minst har brystvorta blitt større og veldig øm.. Bare den og ikke puppen.. Og tisser hele tiden..

Men testet neg med legen fredag også, og da burde det jo absolutt kunne vist på en test vel? Han ville ikke ta blodprøve.. Iriiterende siden jeg bare lurer og lurer.. Instiller meg jo på at jeg tvilsomt er gravid, men går det ann at hormonene blir helt på bærtur og at alt i kroppen bare forandrer seg en mnd? Noen flere som har det slik.. Kan ikke mensen bare komme??

Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...