Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Snuppa mi på 15 månder har nettopp begynt å gå. Problemet er at hun er så liten i foten at jeg ikke finner sko til henne. Med ullstrømpebukse og antiskli bruker hun 16-17. Med en tykkere ullsokk kan hun nok bruke størrelse 18. Men jeg finner ingen skikkelige vintersko i 18. Og hun er en liten frysepinn så hun trenger skikkelige sko. Noen som har gode råd? Søsteren på 2,5 er også en frysepinn. Og de skoene jeg har er ikke gode nok, hun blir iskald på beina. Noen gode råd her?
Babykilo Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vi er veldig fornøyde med våre Ecco sko til gutten vår. Litt høye vintersko med to borrelåser.Jeg har kjøpt litt stor str og lagt i en ullsåle i tillegg. Det kunne sikkert du også gjøre til hun med liten fot. Dessuten er beina en str større før du rekker å si kake! Det går så fort.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Sorel sko er gode og varme til største jenta di vil jeg tro :-) Vi har Ecco til vår lille og er veldig fornøyd med de, men de går vel neppe ned i str 18.. SuperFit sine tror jeg går forholdsvis lavt i str. Og et lite tips: aldri bruk antiskli sokker i sko, dette er ikke bra for barnet mht både gåing (de blir "stoppet" unaturlig i skoen)(har jobbet med flere ortopeder og fått dette innprentet) og mht kulden, plasten i antisklien kan utrolig nok gjøre det veldig kaldt. Lykke til i skojakten.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ikke antiskli i sko, det ante jeg ikke. Men på en måte så gir det jo mening. Må nok kjefte på mannen min i dag, han jobber på et ortopedisk verksted ((han er ortopediteknikker) Han burde absolutt funnet det ut, så da må jeg nok snakke litt med ham. Hva slags sokker bruker dere i skoene, så de holder seg gode og varme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå