Gå til innhold

Hønemor, er du her..? Vil du se lii på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg håper du vil ta deg tid til å se litt på min fremtidige yrkesvei. Grunnen er at jeg alt har en lang utdanning som jeg synes er veldig interessant, og nå fått bra jobb videre innen denne retningen. Men.. jeg har alltid hatt en sånn underlig følelse av at det egentlig er noe annet jeg skal, noe litt mer ukonvensjonelt og uvanlig.. Er to ulike retninger jeg tenker på innen det mer uvanlige også. men usikker på hvor jeg skal starte, i så fall..

Så lurte på om noen kan se hva som er min skjebnevei..??? Og hvordan økonomien da vil bli??

Født 07.06.1977.

Veeeldig takknemlig for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello Gemini7.

Er det noe innen helse du jobber med? Får opp deg blandt masse mennesker, at du liker å jobbe med mennesker i alle fall, og føler at dette er tingen for deg!!

Økonomien blir bedre i mars enn den er nå. Hvorfofr klarer jeg ikke helt å si, kanksje du får ny jobb?

Skal du flytte i nærmeste fremtid??

Mvh "Hønemor"

Skrevet

Hei og takk for svar!!

Nei, jeg jobber med forskning nå for tiden (men jeg jobber riktignok på folkehelseinstituttet). Har en mastergrad i psykologi og er veldig glad i og interessert i faget mitt. Så man er litt "ensom" i denne type jobb, og har nok egentlig innsett at jeg nok kunne trivdes m jobber m menneskeer rundt meg (selv om jeg alltid har likt å jobbe alene, har jeg innsett at det kan bli for stillestående for meg).

De andre retningene jeg tenkte på er skriving/forfatterskap- alltid hatt en veldig trang til å uttrykke meg skriftlig og en hemmelig drøm om å leve av å skrive..

den andre er noe innen det alternative. Har fått høre fra så utrolig mange synske/klarsynte/tarotister og medium opp gjennom årene at jeg skal jobbe med å rådgi/spå mennesker og bruke og utvikle intuisjonen min. Dette er noe jeg personlig er kjempeinteressert i, men jeg vet jo ikke hvor jeg bør starte i så fall, hvilken "retning". Jeg er ikke klarsynt men har merket at jeg har sterk intuisjon og ofte har forutanelser som stemmer.

Jeg får ikke ny jobb nå, men starter i ny stilling her etter jul. Da vil jeg gå ned litt i lønn, men samboeren min vil nok gå noe opp, så vi vil nok få bedre økonomi i sum.

Mht flytting så har vi ingen planer i nærmeste fremtid, nei. Flyttet inn i vår nåværende leil i juli og er enda ikke ferdig m alt som skal pusses opp...når vi får babyen i mai blir vi 4, så da blir det nok enda 1 år etter det før vi begynner å se etter noe større.

ble du noe klokere av det? :)

Skrevet

Hei.

Denne "Hønemor" som har svart deg, er ikke meg...

Jeg får selv ikke opp noe på deg, desverre, så du må bare håpe på at noen andre kan det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...