Gå til innhold

Noen som vil komme med noen oppmuntrende ord?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nå i vår 20pp, og skal jammen meg si det begynner å gå litt utover sex livet vårt om dagen.. Det tar skikkelig på å bli skuffet hele tiden..Jeg hadde ikke TR i hele november, gikk 35 dager over IKM. Men TR kom den 8 desember..

Blir det aldri vår tur? Ikke for å være ei sutrekjærring, men ser liksom på de som er i 1 / 3 pp, går å *klager* for at de IKKE har blitt gravide enda.. Men hva med de som har prøvd over året, kansje to?

Sorry, bare ett lite syte innlegg fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei... forstår godt hvordan du har d...

jeg har gått uten p piller i 2 år og ingenting skjedde... plutselig en dag for et par mnd siden så var jeg gravid, dette varte ikke lenge for jeg mistet i uke 7... noe som var helt forferdelig... bestemte m,eg for å ta en pause fra bim som jeg gjorde i en mnd tid... men nå er jeg tilbake igjen og prøver for fullt..

selvom jeg føler vi bare har sex bare for å bli gravid.. forstår veldig godt frustrasjonen din...

d jeg gjorde når jeg ble gravid var at jeg tok bidronningskapsler, har du prøvd dette.. jeg tror d har mye med det å gjøre...

off jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg håper du vil prøve disse kapslene og prøve å nyte sexlivet med din samboer så skal du se, plutsellig så sitter den...

dette var kanskje ikke så veldig trøstende... men jeg vil ønske deg super masse lykke til og jeg håper spiren sitter hos deg snart...

når skal du ha ikm?

klem klem:)

Skrevet

Hei!

Jeg har gått uten piller i 3år.. Så trist at du mistet:( Håper det klaffer for deg snart!

Ja, jeg føler også at vi bare har sex for å bli gravid! Og det er ikke noe moro lenger igrunn.. Uff..

Hmm, nei de har jeg ikke prøvd. Hvor får jeg tak i de? Setter stor pris på at du svarte meg. For har vært litt *uttafor* i det siste etter at TR kom.

Akkurat nå veit jeg ikke når jeg venter TR, siden jeg gikk 35 dager over, så har det blitt en del surr. Men går å venter på EL jeg nå. Var ferdig med mensen den 12 desember..

Tusen takk for at du håper spiren sitter snart, det håper jeg å:)

Klem:)

Skrevet

du får kjøpt de på apoteket eller helsekost... de sier at di skal øke fruktbarheten ikke vet jeg men jeg prøvde de og da ble jeg gravid så kanskje noe av d stemmer... hehe...

off synd å gå så lenge over da... får håpe du får en stabil syklus snart så det ikke blir mer tull..... :)

ja d var kjipt at jeg mistet men er ikke så mye å gjøre med det, d værste er jo at jeg skulle vært 14 uker nå, den river litt, men jeg må prøve å ikke tenke på d....:)

satser på jeg fårpositiv test nå om noen dager.. hehe:)

Skrevet

Hei. Vet ikke om jeg har så mange oppmuntrende ord å komme med annet enn at jeg skjønner hvordan du har det. Kommer til å få mensen i morgen og da går jeg inn i min 21. pp...

Vi har nesten utelukkende sex før el og etter 5 aborter begynner jeg å miste motet. Men etter å ha vært her inne i halvannet år har jeg sett folk med flere pp'er enn oss og flere aborter enn meg, som har kommet i mål. Og det er jo oppmuntrende!

Lykke til! Dette kan jo like gjerne være den måneden du blir gravid ;o)

Skrevet

Da skal jeg få ordnet det:) Men nå har vi bestemt oss får å ta med ro til etter nyttår. Skjer det nå i jula så blir jo bare glad.. Hehe..

Ja, var ikke no moro å gå så lenge over. For fikk jammen meg mye forhåpninger da. Så det endte med snørr og tårer:p

Krysser fingrene på at du tester positivt om noen dager:) Kansje jeg slår følge:)

Skrevet

Hei Harepus gir ikke opp!!!!

Oi, 5 aborter. Stakars deg, nå fikk jeg skikkelig vondt. Og jeg som klager for å ikke bli gravid, så har du mistet så mange ganger uff!!

Håper virkelig det klaffer for dere:)

Ja, dt kan jo være denne mnd om vi er heldige. Hehe!

Lykke til!

Klem:)

Skrevet

Vi prøvde sist gang nesten i 2 år og det var kjempekjipt!!Vi hadde bestemt oss og bare prøve noen ganger til og vi fkk det til. Jeg har lang syklus, rundt 40 dager så det føltes jo som en evighet og måtte vente til neste eggløsning! Misunner de som har syklus på 21-28 dager ja! Og når det gjelder det å miste. Jeg hadde en ma og det tok jeg og mannen min tungt ja. Jeg hadde ikke orka og gått på igjen en prøveperiode til nei hvis det hadde gått galt andre gangen også så jeg bøyer meg i støvet for de som orker det....

Kjempemasse lykke til alle som sliter jeg vet hva dere sliter med. Og når der gjelder sexen så var den slettes ikke god kan man si, det var bare for å gjøre det...desverre....men det ble jo det tilslutt!

Skrevet

Har dere vært på utredning? Kan man ikke få det etter å ha prøvd i et år uten å lykkes? 6 mnd for de over 35?

Skrevet

Vi skal etter nyttår:) Men håper jo det har skjedd før det.. Hehe!

Skrevet

Vi var ikke til utrdening, men må vi prøve lenge nå også så kommer vi til å gjøre det. Orker ikke de to årene igjen , det var en berg og dalbane med følelser og nedturer! Men lurer på et samme, hvor lenge må man prøve før man får utredning? Koster det noe?

Skrevet

Er vel 1år trur jeg! Og er man over 35 er det vel 6mnd.. Også er du under 20trur jeg så er det mange som får beskjed om å vente! Vist du tar det hos fast legen koster det vel ikke mer enn det du betaler for en vanlig lege time! Men skal du ha det privat koster det vel en del mer!

Skrevet

Hva sjekker de da? og får man det uansnett om man har barn fra før eller ikke?

Skrevet

Er ikke helt sikker på alt de sjekker! Ja, man kan vel få det selvom man har barn fra før!

Skrevet

Hei hei! :)

Jeg g samboer har prøvd i 15 måneder vi før det klaffet! Var endel frustrerende tider ja. Og synes det var litt vanskelig og synes synd på de som bare hadde vært igjennom noen få pp`r uten å bli gravide. uff.. Men spiren sitter hos meg, er i dag 6+0. Så får hape den klorer seg fast.

Det blir din tur en gang. Veit det er vanskelig, men det som hjalp for oss var å se det positive i å ikke ha barn. Du kan være spontan og romantisk uten forholde deg til noen andre enn dere selv. Skjem bort dere selv litt i den tiden dere prøver. Jeg tenkte faktisk at nå har det gått 14 måneder som jeg bare har tenkt på barn, nå skal jeg begynne og kose meg og ta vare på meg selv og forholdet til samboer. Og det hjalp. Slapp å tenke på unger hele tiden og vips var jeg gravid. :)

Veit hva du går igjennom. Men en dag blir det deres tur også :) Skal krysse fingrene for deg jeg.

Skrevet

Tusen takk for koselige ord:)

Ja det er litt vanskelig å syntes synd på de som bare har ett par pp'r..

Skrevet

hei! hva med å ta en pause fra bim et halvt års tid? prøve å fokusere mindre på det?

Håper det fester seg en spire snart ihvertfall! det fortjener du!

babystøv og klem fra

Skrevet

Fukuserer ikke så mye på det egentlig! Men liker å sitte her inne å prate med andre som er igjennom det samme som meg!

Takk for det:) Håper den fester seg denne mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...