danieI Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 til eks-svigers de har alt de har motbydelig mye penger og alt jeg evt finner på er antagelig ikke bra nok hjælp (i ekte skravlestil)
Inga Bling Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Vin, ost, skinke, sjokolade, noe eksklusvt innnen mat de kan spise opp.
Gjest -<<- Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Bruksgaver. Fancy kaffe/ost/krydder whatever, teaterbilletter, kinobilletter, gavekort på bowlingen eller nærmeste paintball-sted.
prekæs Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Kjøp hadelansnisser, slike små i krystall med blå eller røde nisseluer. Det finnes også engler og juletrær i samme serie. Slikt får man vanligvis aldri nok av, og sønnen min ( han på 25) gir bort sånne hver jul til 4 sett besteforeldre. Eller årgangsvin:)
prekæs Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Slike nisser er vel muligens regnet for ganske eksklusive og finnes ofte i pent møblerte hjem:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Stemmer for Doppler sitt forslag, noe de kan nyte! Gjerne årgangsvin eller noe sånt. Putter du den i en celofan-kurv med rød sløyfe, sammen med noen få eksklusive oster og en kjekspakke, har du pakket inn omsorg og oppmunting til en koselig kveld! Det setter også rike mennesker pris på. Skriv gjerne "nyt julen!" ;o) Ellers pleier jo selvfølgelig barnebarn i stort format med nydelig ramme på å være en suksess da. Om alt annet ryker!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Vin er ikke alltid en slager, hvis de er sære på det og... Og finner du ikke på noe som ikke er bra nok, grunnet det faktum at de har pennger... Så tja, hadde jeg egentlig ikke giddet å gi noe.
rødblåoggrønn Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 skal du kjøpe til eks-svigers????? hvorfor i pokker skal du det..??
danieI Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2007 mhm...må bli vin da, evt med ost og kjeks storformat-stine i ramme er uaktuelt takk for svar alle sammen :-)
danieI Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2007 fordi de er mormor og morfar til datteren min så klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå