Gå til innhold

I morgen har jeg bursdag


Gjest

Anbefalte innlegg

Da fyller jeg 28 år. Tiden går så fort, synes ikke jeg har forrandret meg så mye siden jeg var 20.

 

Men når jeg tenker på at:

- jeg har vert sammen med mannen min i over 12 år

- vi har vert gift i over 7 år

- vi har fem barn, enebolig med stor hage og bil.

Da føler jeg meg ganske gammel.

 

Og når de eldste i tillegg har begynt med: men, mamma alle endre

- får lov til å gå alene på kino på lørdagskvelden

- får mer lommepenger enn meg

- får sin egen mobiltelefon

- får være alene hjemme med venner

eller: hurregud mamma, jeg er faktisk 8 og et halvt ( med ekstra trykk på, og et halvt)

Da føler jeg meg som skikkelig gammel.

 

Men jeg trøster meg med at jeg enda ikke har fått kjøpe noe på polet uten bevis, eller kommet inn på et utested uten bevis. Det som før var det mest kjedelige i verden, er nå helt greit :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får vente med å gratulere deg til i morgen...

 

Tiden går veldig fort, spesielt når ungene begynner på skolen. Da er det liksom gjort, he he. Men du er jo ikke akkurat fryktelig gammel da. Det er mange som ikke har begynt å få unger engang når de er 28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... ingen kan si du har ligget på latsiden i løpet av de siste 8 årene i hvert fall! ;)

 

Regner med at noen av jentene minner meg på å gratulere i morgen hvis jeg skulle glemme det selv. Kan ikke gratulere dagen før vel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :o)

Føler meg egentlig ikke så gammel heller.

 

Min far mener jeg burde begynne å trekke fra noen år på alderen min nå. Jeg er født på hans 25 års dag, så han pleier å regne sin egen alder med å plusse 25 på min alder. Og så likte han ikke helt tallet han kom opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så var det jeg som skulle gratulere deg på dagen. Det forsvant visst i ett eller annet. Får gratulere nå da.

 

Gratulerer med dagen i går!!!! Hadde du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen begynte bra, men etter en rutinekontroll på sykehuset ble den helt grusom. Fikk vite at sønnen min har to posetive svar på en veldig alvorlig lungesykdom, har nå tatt prøve nummer tre og venter på svar.

 

Så nå har vi det helt grusomt alle, og vi vet så og si ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes ikke mye gøy ut. Så kjedelig å gå julen i møte med et slikt svar og så gå å vente på et tredje. Føler virkelig med dere! Hvilke konsekvenser har det for sønnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommen heter Cystisk fibrose, og egentlig så vet jeg ikke så mye om den selv. Den er veldig sjelden og dødelig. Forventet levetid er ca 30 år. Det er veldig mye arbeid for å ha en noenlunde eller bra tilværelse og man blir bare verre og verre. Leste noe om å drenere lungene to ganger for dagen, for lungene blir full av slim.

 

Men som sagt vi vet ikke noe enda, og kjemper for å få tak i en lege som kan svare på alle spørsmålene våre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skulle jo gratulere deg på dagen, men det ble visst glemt!

 

Så trist nyhet å få på bursdagen sin, da og så tett opp i jula. Får håpe den tredje testen gir et litt mer oppløftende resultat. Vet ikke hva jeg skal si til deg, jeg.

 

Sender en stor klem i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hør litt om den sykdommen, Kjetil Moe var jo fra Sørlandet så vi fulgte med han litt. Får håpe dere får svar på spørsmålene, er ikke noe gilt å gå rundt å tenke på ubesvarte spørsmål.

 

En stor klem fra meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle jeg inn og rope gratulerer med dagen....

 

Hvordan går det med dere. Fikk dere ingen informasjon fra legen så dere kan lese litt i venteperioden...? Grusom beskjed å få!

 

Sender en klem til dere.

 

Og uansett mammantiltussetroll, gratulerer med dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ingen hyggelig melding å få. Håper dere får mer informasjon snart, det er jo bedre å vite litt mer om hva dette går ut på.

På barneskolen var det en i klassen som hadde den sykdommen, han levde nå et ganske normalt liv, men måtte tømme lungene for slim innimellom husker jeg.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...