Juniorimagen Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Lurte på om du kunne spå meg? Jeg har termin 30. mars. Lurte på om du får opp noe på kjønn, hvordan fødselen blir, om jeg føder på termin osv. Jeg er født 02.04.78 og sambo 28.12.78. Blir veldig glad for svar!!
Mamalari Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ser ut som om dere vil få en gutt. Får opp at du vil føde litt før termin, lurer på om det blir rundt den 24.mars Har du født før? Har på følelsen at du har gjort det, og denne ganger her vil det bli noe helt annet enn sist gang. Tror nok du vil bli overrasket, får opp at det vil bli litt anderledes enn forventet. Har du lett for å få følelsesmessige utbrudd? Uansett så ser det ut som om det vil komme under fødselen. Tror fødselen din vil vare rundt 15 timer, får opp tallet 15, men kan jo også være i en annen sammenheng, klokkeslett eller noe
Juniorimagen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja jeg har en datter på 6 år..... Og den fødselen var helt anderledes enn forventet, på 2t 20 min! Har nok lett for å få følelsesmessige utbrudd ja, vil dette påvirke fødselen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå