Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Lager dere hel porsjon som vist på pakken eller bare lager dere så mye dere skal ha? Tenker f.eks 6 skjeer med pulver + melk.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 følger ikke det som står på pakka.. lager bare noe jeg.. som regel 4-5 ss og vann.. bruer hipp sin grøt som blandes med vann
tonemelone Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg lager bare det vi skal ha... :-) Introduserer ennå, så jeg bruker ca en nan-skje.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Fölger heller ikke det som står på pakken, begynte med tynn gröt når babyen var 3,5 mnd, blandet ut 2 ss med vann slik at det ble tynn gröt. Nå er han litt over 4 mnd og vi har lager litt tykkere gröt, dvs mindre vann men fortsatt 2 ss grötpulver..vi bruker maisgröt som blandes med vann. Nå klarer han å spise det vi lager og det er faktisk nok til han, blir mett..vi blander oppi 2 ts sviskepurè for magen sin skyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå