Gå til innhold

Hehe, grøt spm..Igjen.. :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere hel porsjon som vist på pakken eller bare lager dere så mye dere skal ha? Tenker f.eks 6 skjeer med pulver + melk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

følger ikke det som står på pakka.. lager bare noe jeg.. som regel 4-5 ss og vann.. bruer hipp sin grøt som blandes med vann

Skrevet

Jeg lager bare det vi skal ha... :-) Introduserer ennå, så jeg bruker ca en nan-skje.

Skrevet

Fölger heller ikke det som står på pakken, begynte med tynn gröt når babyen var 3,5 mnd, blandet ut 2 ss med vann slik at det ble tynn gröt.

Nå er han litt over 4 mnd og vi har lager litt tykkere gröt, dvs mindre vann men fortsatt 2 ss grötpulver..vi bruker maisgröt som blandes med vann.

Nå klarer han å spise det vi lager og det er faktisk nok til han, blir mett..vi blander oppi 2 ts sviskepurè for magen sin skyld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...