Babykilo Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg tenker sikkert for mye, men. Lurer på noe. Jeg er student og har juleferie fra denne uka. Barnehagen er åpen til og med torsdag. Jeg hadde tenkt å ha gutten min i barnehagen hvor han trives veldig godt i hvert fall i går og i dag. Jeg hadde jo ikke fått gjort noenting til jul pga eksamensstress. Nå har jeg jo fått ordna en del. Burde jeg ha gutten min hjemme fra imorgen i og med at jeg har ferie? Syns jo det er hyggelig også, men han kjeder seg fort, og vi har ingen andre å være med på dagtid. Det er nissefest på torsdag i bhg,og kanskje det hadde vært moro å være med på. Burde jeg ha han hjemme? Ville dere reagert på en mamma som var hjemme og fiksa med ungen i bhg?
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er hjemme og juleordner både i dag og i morgen, med mannen på jobb og gutten i bhg. JEg skal tilogmed slappe av når jeg har bakt ferdig noen julegaver og IKKE ha dårlig samvittighet. Jeg råder deg til det samme. Han har det nok helt fint i bhg. Det er ikke nødvendigvis best å være limt til mammaen sin hvert sekund hun har ledig:) God jul
Babykilo Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 God jul tilbake. :-) Joda, jeg slapper av, jeg også.
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Lillegutt er i barnehagen hver dag selv oim jeg er hjemme. Det er fordi han elsker å være der og jeg har rett og slett ikke samvittighet til å ha han hjemme, he he.
Sivalur Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Ville sendt han i barnehagen, ingen tvil. Klart han har lyst å være med på nissefest!! Og du kan bare kose deg med en fridag til å stelle og ordne uten å ha en som kjeder seg i bena dine.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Junior er i barnehagen idag selvom jeg har fri.. Ser ikke noe problem i det! Han ble levert kl 10, og jeg skal straks dra for å hente han igjen! Han storkoser seg i barnehagen! Idag var det julemiddag i barnehagen, så synes ikke han skulle gå glipp av den bare fordi jeg har fri..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg ville hatt han noen timer i bhg for det.. Heller hatt kortere dager..
lifa og Eline Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 uten tvil i barnehagen. da har du mulighet til å slappe litt av og ordne i fred og ro til julehelgen. Kos dere gebbe to og ha en flott jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå