madisen Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er rådvill, tar gjerne imot tips. Til han som har alt....
muttepus Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Tur til Paris! og en kleshenger til slips... hehe
soooz Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Å huff - jeg tror jeg er like rådvill som deg! Vi har liksom gitt hverandre så mye i det siste, så av meg får han en bukse, og to enkle sånne tynne gensere. Kjipeste gava ever - i know, men jeg aaaaaner ikke hva jeg skal kjøpe! Han har jo alt mulig rart Har du funnet noe?
madisen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Kunne ha tenkt meg å gi en reise, men vanskelig å sette dato i forhold til hans jobb. I tillegg har min bursdag tidlig i januar også.....
muttepus Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Du kan jo gi en reise på den måten at du f.ex skriver et kort der det står at han får en reise i gave. Han må bare bestemme tid så bestemmer du sted!
madisen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Takk, det er en god ide. Tar gjerne imot flere.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 jeg fant heller ikke ut noe, så jeg kjøpte barbermaskin, genser/jakke...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Her får han en hettegenser, 3 boxere og parfyme.. Gud, for en kjedelig gave. Hehe!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Her blir det kjøpt en liten ting fra sønnen vår og ikke fra meg. Vi har allerede kjøpt oss kjøleskap og kamera. Så gaven denne julen blir nok i natura,hohoho.
madisen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2007 Så flott da, og hvem vet hvilken gave det kan resultere i.... Kanskje den største av alle :-)
♥lurelure♥ Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 her blir det fotokamera:) Om han klarer å finne et han vil ha..... Vi trenger nytt nå som vi har fått en liten klump:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Min er pianist og vil ha sammenleggbar pianokrakk til alle spillejobbene. Utover det ønsker han seg ekstrautstyr til de nye telemarksskiene, pluss han får langrennsski av sin mor til jul så han ønsker seg klær til det. Verktøy er alltid en hit - om noe har tennplugg og går på diesel i tillegg er jula sikret... Jeg har imidlertid det problemet at han har bursdag 30. des så jeg har dobbelt opp med handling å få unna..
madisen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. desember 2007 Min har som sagt bursdag i beg av januar, men det utsetter jeg inntil videre. Men nå har jeg kommet på hva jeg skal kjøpe til jul. Jeg skal kjøpe teaterbilletter, har veldig sansen for opplevelsesgaver i denne materialistiske tiden vi lever i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå