drømme_mamma er gravid Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 mine dovner mye på natta, og har vondt/stivhet i fingreleddene, vondt å bøye de på natta og etter at jeg har stått opp flere som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ja... av og til dovner hele armen av! Fikk et tips: Hold hendene over hodet ei stund og knytt/åpne hendene. gjør dette før du legger deg og når du står opp + i løpet av dagen hvis du husker. Det viktigste er å holde hendene ei stund over hjertet. Etter jeg begynte med det har jeg ikke hatt fullt så såre fingre og blodårene ser normale ut igjen:-) Det heter noe spesielt ett eller annet syndrom, men husker ikke helt hva. Det er noe som typisk gamle mennesker får og ofte blir operert for, men hos gravide går det nesten alltid tilbake etter en har født :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja, og i tillegg så har jeg fått endel vann i hendene. Går vell over etter fødselen.
MissiM Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Åh, jaaaaaa... det sliter jeg med hver morgen! Alle leddene i hendene er stive...! Så Må knyte neven om og om igjen for å "løsne" opp liksom! Sliter også med en del vann Håper virkelig det går over etter fødsel
TinaP Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Her også! Helt normalt. Føler det blir bedre å ha de under varmt vann.
Mamma_25 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Har det HELE dagen og det er skikkelig ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå