Gå til innhold

Bruker dere nesesuger på de over 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med snørr snørr og atter snørr men hun klikker hvis jeg prøver nesesugeren. Burde jeg bare holde henne fast og gjøre det med makt? Blir jo bedre for henne etterpå men jeg liker ikke gjøre det.

Ka mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker fortsatt nesesuger på gutten min . Må holde ham fast, men det har blitt litt lettere med tiden det og. Setter ham på fanget mitt med bena hans fast mellom bena mine og hodet mellom hånda og brystet. De tilgir jo fort da...:)

Skrevet

Lillegutt er snart 20mnd og nesesugeren ligger fremdeles uåpnet i esken sin.

Skrevet

Bruker den ikke lenger på dattera mi på 20 mnd. Får henne til å snyte i et papir. Er ikke så bra å bruke nesesuger, da det pgjør at man produserer mer snørr.

Skrevet

ja, klarer ikke ellres å få ut den løse snørra hennes. Vår har vært brukt MYE og hun er 22 mnd. nå.

Til du over hvordan klarer du å få henne til å snyte i lommetørkleet/papir???

Her skjønner hun ikke noe når jeg sier hun skal blåse ut med nesa.

Skrevet

Vi har lagt buseslurpern på hylla. De blåser ut snørra i papir, det er bare å holde foran det ene neseboret så det er ikke noe problem. Ellers så renner det jo i fri flyt, så det kommer jo ut. De er 14 mnd.

Skrevet

Nå har hun ikke vært syk så ofte, men de gangene hun har vært skikkelig snørrete har vi brukt det. Hun liker det ikke, hverken sugeren eller at jeg holder henne fast, men hun tillater det. Er vel fordi det blir bedre. Har ikke erfart at hun får mer snørr av å bruke den hvertfall. Datteren min er 16mnd..

Skrevet

Jeg er en pellefinger, så min gutt er vant med at jeg graver oppi der. får du tak er det bare å dra det ut..... q-tips funker også.

Har venner som er imponert over hans tolmodigjhet over han. Ha ha....... Har alltid hatet at unger har buser. Jeg peller de ut så fort jeg har mulighet....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...