Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er i uke 37. Blir så sliten av å gå rundt og lete etter julegaver. Nå er det få dager igjen, så tror jeg bare må sende sambo avgårde. Var en tur og handlet i går, etter 1 time var jeg helt utslitt og fikk masse kynnere.
Minnie Mom Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg var heldigvis ferdig med gavene for 2 uker siden, har aldri vært så tidlig ferdig noen gang, men har vært veldig bevisst på det i år. Helt uaktuelt å løpe rundt med stor mage og 2 åring i vogn på bittelillejulaften.. Uff, det må jo være et mareritt... ( Du får tenke ut hva du skal kjøpe og sende mannen din, er ikke verdt at du sliter deg ut! Skjønner godt at du ble sliten, jeg blir sliten bare av å gå fra badet til kjøkkenet... (
sydilla Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 jaaaaaaaaaaaa... Nå er jeg ikke høygravid enda, men har fått løfteforbud pga at de stoppet fødselen i uke 31 (forrige uke). SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad vi hadde vett og forstand til å fikse det meste en lørdag i november! Men det vi ikke har fått i hus? Begriper ikke hvordan vi skal få det til. Mannen henter i barnehagen og er hjemme kl. 5, så er det legging og så er han helt skutt...
TinaP Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er også ferdig med julegavene. Planla at det skulle jeg ha unnagjort før desember kom, og det klarte jeg. Har noen som ikke er pakket inn enda, men de ligger nå her. Hvis du vet hva som skal handles, så er det vel bare til å skrive liste til samboeren din ja. På nett kan du jo finne priser på det meste.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Har en utenfra som jeg må kjøpe, og så har alle satt inn penger for at de ikke orker å løpe rundt å lete. Søsteren min har vært snill å steppet inn i år å tatt seg av julegavene i år.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Er heldigvis ferdig, men for et ork det har vært. Tror ikke jeg orker å gå gravid i jula en annen gang, synes det har vært for mye stress. Alle ønsker seg gave, men ingen trenger noe, for de har jo alt,..og det er jo de verste julegavene å kjøpe, til de som har alt (,og som blir fornærmet om man kjøper ei geit i somalia). Har vel egentlig sambo igjen, men tror jeg vet hva jeg skal gi han.
En, snart to :) Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jaaa! Og jeg er bare i uke 33... Er så sliten nå. Var å handlet i går og i dag er jeg helt skutt. Ryggen verker, er kjempetrøtt (til tross for at jeg har sovet mye) og går i tillegg på å tenker på alt jeg skulle ha gjort før jul både hjemme og på jobb. Mangler 8 julegaver og bor i tillegg altfor landlig til at det bare er å svippe til butikken å kjøpe noe. Så jeg må nok en tur til for å få i orden det siste. Er det lov å grave seg ned og dukke opp igjen midten av januar??
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Baaaahhh!! Da har jeg akkurat kommet inn døren etter det jeg håpet og trodde skulle bli siste runde i julehandelen. Hadde skrevet en lang liste over det jeg trengte,men finner jo pokker meg ikke det jeg skal ha! Har ihvertfall ordnet alt til strømpen til mine foreldre, og det meste som skal i strømpen til sambo. I tillegg fikk jeg ordnet litt annet dill. Men NÅ får sambo ta resten - for jeg orker IKKE en runde til!
nungo Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Ja, det har lrevd litt ekstra i år. Selv om jeg aldri noe år har begynt så tidlig som i år, så ble jeg likevel ikke ferdig før i dag. Men nå har jeg kjøpt min siste julegave for i år!!! Jeg også¨er i uke 37 og de siste ukene har det vært ekstra tungt - orker ikek mer enn en time med handling om gangen, så jeg har måtte fordele det over mange uke r(jobber fult i tillegg, så har ikek anlednign til å gå hver dag å handle). Spesielt er det tungt å stå i kø - det absolutt verste er å stå stille. Og så synes jeg det er mange som ikek viser noe hensyn til oss med store mager - de bare moser foran om de kan komme til det - øv!
jan.mam Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Ja, så absolutt. du er ikke alene om det. Jeg prøvde meg forrige uke, men måtte gi tapt etter to timer pga bekkenplager og ryggvondt. Det blir nok den vordende far som må trå til i år,,,,,,,,,,og jeg som er så glad i å handle. Men, dere får ha lykke til og god jul. Det blir jul i år også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå