KariMari Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Vet det tidligere har blitt spurt om hvordan man fjerner dårlig/sur lukt i vaskemaskinen, men husker ikke rådene. Noen som kan være behjelpelige?? Takker og bukker;-)
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Spurte for litt siden om det samme og det svaret som gikk igjen var ingenting hjelper kjøp ny maskin. MEN.....jeg kjørte en 3, 4, 5 kokvasker med tom maskin og klorin der vaskemiddelet skulle. Da forsvant det sakte men sikkert og maskinen er nå som tidligere. Og fy som den luktet da jeg begynte, kan ikke skjønne hva som hadde skjedd....
KariMari Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Får prøve noe klorin da;-) Takk for svar intensity!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå