Gå til innhold

Hvor mange her har pyntet juletreet??

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har! :-D Gjorde det på lørdag! Har startet en egen tradisjon med å pynte treet ca 1 uke før jul, og vi storkoser oss med det! Jeg elsker julen og elsker juletreet og vil nyyyte det ei uke ekstra og få skikkelig julestemning før julaften! Nå pakker også vi ned julen somregel første helga eller i løpet av første uka i januar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det i går=DKjempe fornøyd=D

Litt dumt at Lucas har funnet ut hvordan han kommer seg til der han vil akuratt nå med alle gavene under og sånn...Han har allereet revet papiret av den ene=P

Skrevet

Gavene legger vi ikke under... Det er da grenser for fristelser for guttungen! hehe Treet er pillespennende nok som det er, om ikke han skal måtte gå å seee på gavene hele dagen! Dessuten skal vi ikke feire jul hjemme...

Skrevet

Haha, skjønner=)

Har jeg ikke tenk på engang...Får heller bare bære de opp til mamma sitt juletre vis det blir verre=P

Skrevet

Guttungen min er 2 1/2 år, da, og blitt veldig interessert i pakker nå den siste tiden... Pakkekalenderen er veeeeldig stas! ;-) Hvis du gjerne vil ha gaver under treet kan du eventuelt lime papiret på noen tomme esker og legge under... Da skjønner han fort at det er nyttesløst å rive av papiret på disse gavene... hehe Forhåpentlig vis... ;-P

Skrevet

Vi har også pyntet det :) Vi har en tendens til å hive det ut før nyttårsaften da, så da er det jo litt kjekt at det står nå, så har vi det oppe i 14 dager vertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...