Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Uff, jeg det går virkelig innpå meg når hun skader seg. Hun falt ganske stygt i går, blødde neseblod, og gråt masse... Tror nok det gikk bra. Men ikke med meg... Ser fallet for meg i sakte film om og om igjen. Og jeg klandrer meg selv for at jeg ikke passer bedre på. Jeg så jo at det holdt på å gå galt. Men jeg nølte litt. Kunne sikkert ha løpt bort til henne, og forhindret det. Hun falt også ned fra stellebordet en gang når hun var mindre. Gikk utrolig nok helt fint. Men jeg klandrer meg selv, og overreagerer nok litt hver gang hun skader seg....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Huff... føler med deg. Jeg er sånn jeg også hver gang snupp slår seg, får helt vondt inni meg
Honningmelon Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Man får jo ikke passet på hele tiden, og de må jo få lov til å prøve seg litt. Og noen ganger blir det litt blod, snørr og tårer. Men, de tåler mye, og det går som regel alltid bra :-) Ikke ha dårlig samvittighet i allefall.
robinboy Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hei! Det hørtes da vitterlig ut som en velsignelse for henne å få lov til å slå seg for en gangs skyld. Det skal du absolutt ikke ha noen dårlig samvittighet for! Hun kommer forhåpentligvis til å fallle og slå seg 100vis av ganger i løpet av oppveksten, så du får venne deg til det... robin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå