Gå til innhold

Er katter spesielt glad i gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en tur hos moren min som har 3katter tenkte jeg litt over dette? De har aldri vært spesielt begeistret for meg men nå er det som om de ikke får nok av meg. Håper de på en julegave eller noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kanskje de er det??! Jeg var hjemme hos mine foreldre en uke når jeg var ca 11-12 uker på vei, og lå stort sett på sofa'n og var kvalm hele tiden. Og sammen med meg lå katten. Han pleier ALDRI å ville ligge på fanget el.l. men nå plasserte han seg pent OPPÅ MAGEN min!! Og så lå vi der og slumra begge to i timesvis ;)

Skrevet

Jeg har tenkt tanken selv. Vi har selv 3 katter.. Jeg har prøvd å kose med dem før jeg ble gravid, men vi (kattene og jeg) er liksom ikke helt på bølgelengde.. Men nå etter at jeg ble gravid og prøver å holde meg litt på avstand fra dem så kommer dem da.. Ja, gjerne alle 3 samtidig.. Ligge på fanget å kose, stanger rundt beina mine på kjøkkenet.. Når jeg lå med kvalmen og ikke klarte å gå noen steder da lå de nesten oppå meg hele tida. Jeg har liksom blitt så sur og grinete siden de "maser" sånn på meg... Det virker litt som om de passer på meg.. nekter å stå på magen min da.. lukter mye på meg..

Rare greier da..

Skrevet

Ett eller annet er det ihvertfall!!

Katta mi har vært helt ekstrem dette svangerskapet her!!

Kjenner temeramentet mitt koker over til tider når det gjelder katta mi, for hu skal hele forbanna tida ligge oppi fanget mitt og romstrere!!!

Uff.....

Helst så skal hu ligge slik at hodet hennes ligger oppå magen min! Virker som om at hu skal passe på ja! :)

Skrevet

katten til typen min er redd for alle andre enn de som bor der, og løper å gjemmer seg hver gang jeg kommer på besøk. forige uke da jeg var hos han, så klarte jeg å gå bort til katten uten at den løp, også fikk jeg til og med klappet den, og i tilegg så begynte den å male. morne til typen min bl ehelt sjokkert. hehe:)

Skrevet

Jeg tror katter merker mye mer enn mennesker, den ene katten min merket nok at jeg var gravid før jeg selv merket det, da lå den å passet på meg om natten, å slapp meg ikke ut av synet når jeg var hjemme. Nå er hun desverrre borte...:,,,,((

Den andre katten min er skikkelig "matmordalt" han følger meg overalt.. på do, på kjøkkente, i dusjen,.. overalt.. =)

Skrevet

hehe, hvis man har katt så trenger man med nadre ord ikke kjøpe graviditetstester hihihi neida:) men det er rart at katter merker sånn. de har vel noen sanser som ikke vi har. kanskje de kjenner noen gasser i luften eller noe som gravide produserer:P ikke vet jeg...

Skrevet

kattene reagerer ikke på meg...

men hundene mine og sjenerelt alle hundene jeg møter gjør...

hunden til svigermor blir helt gal...

må stenge han inne når jeg kommer...springer i sirkler og hopper opp i sofan sammen med meg...

kjempe deilig med en stor tung bamse i fange gitt:p

Skrevet

min katt reagerer ikke spesielt.. han liker ikke å kose på fanget, men kan godt ligge på teppet sitt å kose da..

men han er matmor sin pus da.. :P er meg han er mest glad, han syns matfar er toppers, men er matmor sin kosepus.. *flire*

er vi hjemme alene, og han er inne og jeg skal på do, sitter han uttafor døra og passer på til jeg ferdig.. lager jeg meg mat, går han i beina på meg, skal jeg hente posten, følger han med meg..

Skrevet

Merkelig dette her. Katten til mamma og de har gitt meg unaturlig mye oppmerksomhet i det siste, ble til og med med meg på do sist jeg var på besøk?? Kanskje katter merker ett eller annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...