Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Kjenner jeg har fått min dose av svigerinnen min snart! Hun og mannen har nettopp bygd hus sammen, og hun har lenge holdt med at hun gjerne vil ha hele familien på begge sider til julaften. De får jo sånn et stort hun som er myyyyye større enn alle andres (i hennes hode iallefall) Uansett, vi fikk aldri noen direkte forespørsel om å kommer, så jeg ringte henne og spurte om vi skulle feire sammen? Det måtte hun tenke på og snakke med mannen om. Spurte ei stund seinere igjen, og da lurte hun på om vi heller kunne spise middag hos oss selv, sammen med svigers (foreldrene til mannen min og hennes) for det ble så mange. De hadde ikke stoler nok. Sa at vi bare drøyde det til et annet år det kunne passe, og at jeg bare tenkte det kunne være koselig for mannen min og hennes å feire jul sammen. Nå ble det mange år til neste gang (mye familiehistorie her..) Nei, det hadde ingen betydning for mannen hennes det....."Nei, dere har jo ikke allverdens av plass dere heller", sier jeg. Og da kan du tro hun ble stille.... Så får jeg vite igår at besteforeldrene pluss onkelen til mennene våre nettopp er blitt bedt. De var det plutselig plass til.. Merkunderlig at folk ikke heller kan være ærlige og si rett ut at man ikke er ønsket, istedetfor å snike seg unna på den måten. Men tar jo hintet da;-P
KariMari Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Et ganske tydelig hint ja;-) Men en døll måte å gjøre det på da..........
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 At ikke du bare sier det til henne da? At det var rart å invitere de og ikke dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå