Lillegulle<3 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 jeg har vært på tre ultralyder til nå (bare får det tilbudet der jeg tar kontrollene).. Og den ordinære har vært den dårligste. denne gangen var det utvendig ul, og det var veldig vanskeli å se noe som helst.. så uklart.. og ikke kunne han si noe om kjønn.. og så ble det atter en gang tull med termin!! mens termin:16 mai 1 ul: 26 mai 2 ul: 12 mai 3 ul: 21 mai (ordinær) så det eneste jeg føler meg trygg på nå er at ungen kommer i mai ;P
mine små alver... Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 hehe uffda...men hva tror du??? Hvilken termin ville du satt?? er somregel din egen magefølelse som er riktig tror jeg.Det har iallefall vært sånn med meg.....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Når hadde du første UL? Jeg bor i utlandet og her jeg bor fikk jeg stor UL i uke 12 og i uke 20. I uke 12 fikk jeg terminen satt. I uke 20 spurte jeg om terminen ble endret men da sa de at de aldri endret terminen etter at den var satt i uke 12 fordi det ble mest nøyaktig. Senere i svangerskapet kan fostrene vokse ulikt. Så jeg ville holdt en knapp på den første terminen som ble satt, skjønner ikke helt hvorfor de driver å endrer terminene etter UL tatt så sent som i uke 19-21 da det kan gi et unøyaktig svar. Blir bedre når alle får UL i uke 12 (så fremst de klarer å kurse alle som skal bruke apparatene da...).
mamman t o.a Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 fikk min termin satt etter tidlig ultralyd i uke 6... var liksom ingen tvil fra første til andre ultralyd gitt... men jeg var rimelig sikker på datoen selv..bomma på en dag,men det var sikkert for at jeg ikke ville tippe termin på min egen fødselsdag
Fullrulle86 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 ville satset på ordinær UL termin. Husk at det kun er mellom uke 17-20 at di kan sette riktig termin dato. di går ikke uifra menstermin men utifra størrelsen på ungen! så det er helt klart du skal stole på UL termin. det er den di på sykehuset går utifra når di beregner overtid osv.
Lillegulle<3 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Ja men alle ul har vært etter størrelsen på ungen da Men ja har jo hørt at den ordinære skal være mest rett, men syns bare det var litt VEL mye variasjon.. så skjedde det noe som gjorde at jeg ble enda mer skeptisk.. for det sto på skjermen 24 mai, "oii sa jeg sist fikk jeg vite 12 mai og mens termin er 16 mai!"... så flytta han pila noen millimeter sånn at det sto 21 mai;) hehe.. så det må jo være en hårfin balansegang, og sikkert lett å ta feil åsånn. Ul er tatt i uke 7, uke 14 og uke 18 Men skal selvfølgelig gå ut ifra at jeg har termin 21 mai
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Du ble jo bare flyttet 5 dager. Det er jo nesten ingen ting. Hvorfor fortvile over det? Jeg ble flyttet 9 dager første gang og 8 dager nå og fortviler ikke. Ungen kommer ut uansett.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Jeg ble flyttet 3 og en halv uke=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå