Gå til innhold

rørt til tårer, bare av en tanke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

opplevd det før?

både før og etter jeg fikk mini, graviditeten har ikke forandret det, men jeg kan bli så rørt til tårer, bare eg tenke på hvor lykkelig eg er! hvor glad jeg er i min kjære! og nå, i mini og!

for en deilig følelse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja!!! Til stadighet! Jeg kan tenke på alt fra den dagen jeg eventuelt gifter meg, første gangen jenta mi sier hun er glad i meg, tanken på hvor glad jeg er i familien min.. ja, jeg er nok en tåreperse uten like - og av og til griner jeg for det også :)

Skrevet

synes det er deilig å kunne grine for noe som ikke er trist da :)

kjenne denne boblende lykkefølelsen i seg..!

Skrevet

Jeg var veldig lettrørt før jeg ble gravid, men nå er det blitt helt ekstremt. Blir rørt til tårer alt for ofte. Passer ikke alltid like godt, f.eks. når man står i kassakø eller sitter på kafé.. :)

Skrevet

eg har en viss kontroll over det da.. enda! hihi.. men som når eg prate med mamma i tlf, å så begynner eg plutselig å gråte, å ho trur det er noe galt, å eg bare må si til ho eg er så gla i ho å pappa, å savne dem sånn..!!!

da må ho jo bare sukke oppgitt over meg... merkelige meg...

Skrevet

Kjenner godt til det ja. Skal ingenting til før tårene triller. Et smil fra lillegutt, en klem fra samboeren, eller rett og slett bare en vakker tanke.

Men det samme gjelder også andre veien. Skal ikke mer enn en trist setning til før jeg blir melankolsk og tårene triller igjen. Av og til vet jeg ikke helt om jeg faktisk er trist eller lykkelig heller. Som når man gråter fordi man hører om noe trist. Er det da av empati, eller fordi man er så lykkelig fordi man har det så bra selv? Tror rett og slett jeg bare har blitt et skikkelig følelsesmenneske. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...