Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 fikk vite det. 7 uker og 3 dager siden jeg hadde mensen. buhuuu
Labambie Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hva mente du nå? Har du mistet eller vil du ikke være gravid, eller hva?
Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 jeg er uplanlagt gravid. gikk på ppillen, også skulle jeg ta en ukes pause for å få mensen, men den kom jo aldri. så jeg tok en test, og pang, 2 like sterke streker. veldig deprimerende for meg
Labambie Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Æsj,da.. Da skjønner jeg at du er skuffa... Hva vil du gjøre videre da? Kanskje ikke tatt noen stilling til det enda?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Uffda...ikke en artig situasjon. Er du i et fast forhold? Sikkert tusen tanker som raser gjennom hodet ditt nå....vet du om du vil beholde det? Håper alt ordner seg greit for deg, noen ganger kan det være greit å gi sjokket litt tid.
Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 huff, vil jo helst ikke ha den, men jeg klarer ikke å ta abort, så jeg må vel beholde den.. huff.. føler meg osm et monster som ikke blir glad gor noe så fint som en graviditet, men når man blir gravid og det ikek passer så er det jævlig. takk for at du skjønner at jeg er skuffet:)
Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2007 takk for at du håper alt ordner seg. ja, er i et fast forhold, 1 år og 9 mnd. ikke så lenge det, og ikke er vi gift.. men kunne jo vært verre. han støtter meg hvertfall.. det første jeg gjorde da jeg så testen var å gråte og sende han mld (klarete ikke ringe han for bare gråt og klarte ikke snakke). det værste er at jeg har eksamen om 2 dager, men den klarer jeg ikke konse om. er så sjokka og redd for graviditetstesten som viste 2 like sterke streker. tar nok ikke abort, tror jeg.
Labambie Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Da skal du iallfall være hjertelig velkommen hit,og inn på 1.trimester. Der er det mange snille og koselige damer som kan svare deg om det er noe du lurer på. Da må jeg også si gratulerer så masse,og jeg kan garantere deg at du vil kose deg mer med tanken etterhvert som tiden går.. Høres skikkelig klisjeaktig ut,men det er sant!
Mamma mjaua Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2007 hehe takk for positive ord:) trenger det skikkelig nå for inni hodet mitt er det bare negative:P så tusen takk for å fylle litt positivitet i det:) gleder meg til jeg begynner å kose meg med tanken hehe:D
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Jeg håper at etterhvert som det verste sjokket legger seg, så vil gleden vokse sakte men sikkert fram. Det er stort(!) det du nettopp har funnet ut, så du er ikke alene om å trenge litt tid til å klare å glede deg. Jeg ønsker deg alt godt, og gratulerer deg med en liten spire inni magen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå