Gå til innhold

Så, hvem har den snilleste babyen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å skryte litt av babyene våre til jul synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes jeg har en veldig snill gutt, er ikke baby lengre, da han har rekke å blitt 16 mnd...

sover fra 20.00 til 07.30, hver natt, hvis han ikke har falsk krupp da, var syk en uke med det, men ellers ingenting.

Fått 12 tenner, uten store problemer.

Alle vaksinene er tatt, uten bivirkninger.

Tatt blodprøve i fingeren uten en tåre...flinke gutten.

Spiser masse, helst hele dagen:-))

Har en høneblund på ca 2 timer hver dag, etter å ha vært oppe i ca 3 timer.....

Skjønner stort sett hva vi sier, og han hører når vi sier nei,og svare på ja /nei spørsmål fra oss.

Liker å være ute, og elsker å kjøre bil....

Kjempeglad i musikk, danser og synger som bare det, så gjør han seg litt til da...hehe....

Så for meg er han verdens flotteste baby.....lille attpåklatten min...18 år fra min eldste til han minste..."plompen" som jeg kaller han...

Skrevet

Kan jo svare selv!

Min sønn, Marcus, født i juli er absolutt en supersnillbaby;)

Gliser og ler dagen lang til alle han ser, sjelden han er lei. Sover natta igjennom fra 2000 til 0800-0930. Spiser grøt og pure uten å trekke en mine, vann går også ned på høykant i tilegg til melka. Han er rett og slett en solstråle som gjør dagen min lysere! Også ler han av den dårlige humoren min ;) Heldigvis er det noen som gjør det :D

Så julenissen har nok et par gaver i vente for denne lille mannen ;)

Skrevet

hihi:) så go'! gleder meg til min danser ;)

min reagerte heller ikke på vaksine, ikke et eneste lite hulk på verken 3- eller 5-mnds.

Skrevet

Tja.. regner med at de fleste syns sin egen er snillest! Men nå er vel alle babyer snille da! hehe ;)

Mathias'en min er kjempe snill.. smiler og ler hele tiden.. fått MANGE kommentarer på at det er den blideste og snilleste ungen folk har sett! hadde han med til tyrkia i 14 dager... mamma var helt sjokka etter 14 dager.. hadde aldri vært borte i en så snill baby!

Spiser masse mat, og er glad i alle andre mennesker. Glad i vann er han også! Fått tenner her også uten alt for mye pes.. og til og med nå når han er syk så kommer smilet..

Herregud som jeg elsker det lille mini mennesket!! =)

Skrevet

Det blir nok ikke noe særlig med gaver på lillebop. Hun har nemlig reagert på begge vaksinene hun har tatt hittil.

Skrevet

Blir nok ikke mye paker på jenta mi heller. Hun har en tendens til å våkne seint på kvelden, er et styr uten like med tennene.

Men, hun er alltid blid som en sol, og hører (som regel) når hun får et nei. Er veldig sosial og snill.

Verdens beste jente :-) Hun er 1 år.

Skrevet

min søster har kommet med en kommentar, som smelter et mamma hjerte....ho sier Lucas er så skjønn, han smiler så med øynene, når han smiler, så kommer det frem et smilehull i venstre kinn....

også er han så fortrolig, elsker alle mennesker, og smiler til alle....litt lurt smil da...

Men han blir fornærmet om noen skal reise i fra han...da skal han opp..

til og med min bror er han sånn mot.

Men spesielt min søster da, som har han på fanget og koser noe så inderlig, så den trillende latteren nesten aldri stopper.

Det er en fryd å se på....

ellers er han mammas go gutt, og en pappa dalt uten like....

Og storesøster på 6 er så kry, for han skal kose sammen med ho i samme stol, under barne-tv.

å, kunne skrive i det uendelige jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...