Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har termin rett over nyttår, og er temmelig svær nå. Synes det er så bortkastet å kjøpe nye klær kun til bruk i jula, i tillegg til at det slett ikke er gøy å prøve noe nå. Må jo ha størrelse potetsekk. Tror det blir enkelt antrekk fra H&M eller noe sånt ja. Gidder ihvertfall ikke legge mye penger i det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjøpte en svart mammakjole på HM til 350 kr, i et glatt stoff. Den var veldig lett og deilig å ha på. Kommer til å variere med smykker/jakker, og bruke den til alle hyggelige pynte-sammentreff i jula. (Slik at jeg får max uttelling for pengene:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Ok, takk for tips. Skal sjekke det ut i morgen. Ja, det blir gjenbruk hele jula - med variert tilbehør. Alle mammaklær åker ut etter fødselen for å si det sånn :-) Gleder meg til å bruke vanlige klær igjen.
melkekua™ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har termin i februar, og magen her er også ganske stoooor.....vet heller ikke hva jeg skal hå på meg ( Må finne noe en av dagene...vil ikke gå i vanlig gravidbukse....vil føle meg litt pyntet på den store dagen. Og gidder heller ikke å bruke så altfor mye penger på det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hvis det er Indiska i nærheten der du bor, så har de en fin svart tunika der. Kjøpte den for 298,- eller noe sånt. Svarte broderier og litt paljetter og sånn. Veldig søt. Jeg skal bruke den med svart singlet og svarte strømpebukser, og heller ha fine smykker eller noe sånt.
kokosyklus Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Har kjøpt den samme kjolen på H&M som anonym over her skrev. 350 kr. Den er utrolig behagelig altså. De har tom tatt høyde for store pupper og glidelåsen bak strammer ikke. Man føler seg virkelig fin i deg. Jeg skal variere med smykker, jakker og skjerf i halsen:) Jeg var så utrolig glad da den passet, jeg gruet meg skikkelig til handlerunden. Gå rett dit og forsøk å finne den!
mamma050308 Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Lindex har masse på salg nå, var der i dag. Kjøpte en kjempe fin rød tunika til 150 kr, svart skjørt har jeg og så får jeg variere med skjal/ skjerf og smykker. De har også masse "vanlige" klær som gravide kan bruke. Kjøpte noen "vanlige" klær også, det var deilig. Lykke til med handlingen, håper du finner noe du føler deg vel i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå