Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er så tørst om dagen at det er helt vanvittig!! Blir tørr i munnen om jeg ikke drikker konstant, så det går nok et par liter vann om dagen (minst!). Andre som er tørste?
nellynell Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ja, føler meg som den kamelen Å... tygge is biter er digg om dagen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Om dagen går det greit, men gud så tørst jeg er om natta! Drikker og drikker og drikker.....og tisser og tisser og tisser...hehe!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 hehe ) Det er det rare med meg - jeg drikker og drikker, hele dagen & kvelden, men tisser veldig lite i forhold til det jeg får i meg. Håper ikke jeg begynner å få vannoppsamling i kroppen allerede... hjelpe meg, er jo bare 4+5!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er også veldig tørst,men jeg blir kvalm når jeg drikker en del,så jeg går og kjenner på tørsten og ta bare en munnfull og så går det en tid,så kan jeg ta en munnfull igjen.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 mamma tiL 1stor,1Liten+1spire : har du prøvd å drikke forskjellige drikker (det har du sikkert...). Jeg kan anbefale Bris eller Bon Aqua i alle fall ) Jeg er også konstant kvalm, men blir i alle fall ikke verre av dette.
blirjegsnartmamma Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Uff helt ille! Men jeg er nok litt på symptom jakt som det heter - sikkert en helt naturlig forklaring på min tørste
MJ<3 Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Legen mistenkte en periode at jeg hadde svangerskapsdiabetes, dette ble avkreftet ved kontroll heldigvis, men i den forbindelse spurte hun om jeg var mye tørst. Det kan vel være et symptom på det. Men det behøver heller ikke det asså, du kan jo høre for sikkerhets skyld med lege eller jordmor:) Apropos tørst:) Jeg gleder meg til en øl jeg nå! Huff var det fælt sagt....?
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 hehe. Jeg savner ikke alkohol, men så er jeg jo ikke så langt på vei heller. Vi skal faktisk til jordmor i dag, så da kan jeg jo nevne tørsten. Vet det er tidlig å dra på kontroll, men jeg vil så gjerne ha svar på spørsmål etc før julen setter inn )
MJ<3 Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Ja det med svangerskapsdiabetes avkrefter de om du ikke har høyt blodsukker eller sukker i urinen. Så jeg krysser fingrene for deg! Tre uker igjen jeg, så jeg begynner å savne smaken av annet enn vann og brus hehe. Men amming kommer jo foran alt selvfølgelig! Om jeg får det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå