frøken blå Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Bare jeg som ikke forstår den? Den listen vet dere med AAA BBB CCC DDD osv nedover? Hva er kluet med den liksom....
mamma-til-4 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Det er en skrivefeil på den øverste linjen før de begynner å ramse opp bokstavene.Minnes at det var en s-feil der....kan det stemme?
frøken blå Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ikke på min (som jeg ser iallefall....) Her er den jeg har (kopiert og limt inn) Whats wrong here AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious
frøken blå Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Ja? Kanskje det ja.... Har ikke tenkt på det jeg.... Bare telt bokstavene, sånn som sikkert 98,7% av resten av befolkningen!! Haha.... Takk skal du ha....
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 hehe jeg bare slettet den, for jeg skjønte den ikke.. Er en av de som telte bokstavenen og men når hun over her skrev det med s`en så innbiller jeg meg at det kan være det
3stk Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 trodde det her var feilen jeg : www (w) vvvvvvv (v)
Sivalur Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Feilen er at apostrofen mangler i whats. Skulle stått what's. Det står jo til og med et hint nederst - bytt ut whats med what's og kopier hele listen så blir feilen tydelig, eller noe slikt står det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå