samboer87 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Lillegutt har blitt smurt med aloe vera av svigermor på rompa og har fått en kraftig reaksjon som nå har begynt å dempe seg etter 2 døgn full av smerte og sår barnegråt. han var så sår at han hyl gråt hver gang vi skulle skifte bleie eller han satte seg på rompa si.helt grusomt! hold dere til vanlige babyprodukter beregnet på små barn! gjett om jeg ble sinna på svigermor!! Det hører med til historien at jeg har fått elveblest en gang av det for et par år siden og har sagt til svigermor( hun er aloe vera fan) at hun ikke må prøve det på han, og hun har gjort det en gang før å da fikk han en liten reaksjon og jeg ble sint og sa at hun ikke måtte gjøre det igjen. men alikavell! grrr... møkkakjerring! stakkars babyen min!!
Libido- Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Tror du hun gjorde det med vilje, siden du skjeller henne ut?
frøken blå Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hun gjorde det nok sikkert bare i beste mening. Hun ville nok ikke skadet barnebarnet sitt med vilje......... Men skikkelig dumt var det jo!
Nit@™ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hun burde kanskje lest dette: ADVARSEL: Gravide bør ikke innta Aloe Vera. Allergikere bør vise varsomhet. Plantesaften kan hos noen gi hudutslett og kløe. http://www.nrk.no/programmer/radio/nitimen/kjerringrad/869428.html For noen kan det være gunstig, for andre ikke. Dessuten er ikke "voksenprodukter" til små barn! Finnes jo ofte tilsatt parfyme i disse produktene også. Jeg har brukt Aloe Vera til gutten min, men den er tilpasset barn. Hun gjorde det jo i beste mening, men av og til er det lurt å bruke hodet. Det er ikke lett å se sin lille ha vondt og på toppen var det jo ganske unødvendig. Du bør si at heretter får hun holde seg til produkter du sender med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå