Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jentungen hadde sin turn med omgangssyke natt til torsdag. I gårkveld begynte sambo og spy... Må jeg da holde ho hjemme fra barnehagen??
Fire småtroll Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg ville ikke gjordt det, hun har jo hatt det og er ferdig.. Hadde sendt henne i barnehagen om hun ikke hadde hadde hatt det også jeg, hele familien kan jo ikke være hjemme hver gang en er syk.
Nit@™ Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Så lenge hun er frisk har det ikke noe å si om pappa er syk. Bare send henne i bhg du.
Gjest mphs Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Når hun ikke er syk kan du sende henne i barnehagen. Men jeg må si jeg ble ganske redd i forige uke da jeg fikk tlf fra barnehagen vår om at broren til en i barnehagen hadde røde hunder. De måtte ringe meg siden jeg er gravid. Legen beroliget meg heldigvis om at jeg hadde hatt det og at babyen i maven da var beskyttet gjennom meg. Men jeg hadde mange tanker før jeg kom gjennom til legen. Blandt annet at det sikkert er mange voksne gravide som ikke tidligere har hatt røde hunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå