Gå til innhold

Påmelding til BIM treff på Alletiders i Sandnes

Anbefalte innlegg

Hei å hå, nå e det satt opp nytt treff te nyåret. Håpe at det passe for mangen å komma. Satse på Alletiders igjen kl.19:00 Tirsdag 08.01.2008 Påmelding under :-)

Ha ei fin jul alle i samen ;-)

Fortsetter under...

Tidlig ute me planlegging iår- e jo ikkje før neste år.

Men eg komme eg hvis eg ikkje ska jobba då- e sykemeldt eller nåkke sant... Har jaffal lagt de te i kalenderen så ser vi når det nærme seg.

God jul alle jenter. Sees forhåpentligvis i januar da.

Annonse

Hei :)

Jeg kunne godt tenke meg å komme på det treffet, har ikke vært på BIM-treff før, så jeg vet ikke helt hvordan det funker...

Jeg har ikke termin før 9 juni, kan jeg likevel være med? Dessuten bor jeg i Stavanger...

Annonse

Hei hei de fleste av oss som har vært med på treffene før har termin i Feruar/Mars men noen har litt lengre igjen.

Ja du kan være med selv om du bor i Stavanger. Det er bare å møte opp ;-)

Har blitt syk jeg, er på bedringens vei men med tette tårekanaler i øynene ser jeg ikke ut når det renner konstant fra øynene... Så må melde avbud- kjipt men må passe helsa.

Kos dere alle sammen for meg jenter, så håper jeg vi sees på et nytt treff i begynnelsen av februar og at jeg får med meg det før lille Jonas ser dagens lys....

Hege :)

Har blitt syk jeg, er på bedringens vei men med tette tårekanaler i øynene ser jeg ikke ut når det renner konstant fra øynene... Så må melde avbud- kjipt men må passe helsa.

Kos dere alle sammen for meg jenter, så håper jeg vi sees på et nytt treff i begynnelsen av februar og at jeg får med meg det før lille Jonas ser dagens lys....

Hege :)

PS! Virkelig ikke meningen å komme borti Anonym knappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...