Gå til innhold

Påmelding til BIM treff på Alletiders i Sandnes


mammaen te Daniel og Adrian

Anbefalte innlegg

Hei å hå, nå e det satt opp nytt treff te nyåret. Håpe at det passe for mangen å komma. Satse på Alletiders igjen kl.19:00 Tirsdag 08.01.2008 Påmelding under :-)

 

Ha ei fin jul alle i samen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig ute me planlegging iår- e jo ikkje før neste år.

 

Men eg komme eg hvis eg ikkje ska jobba då- e sykemeldt eller nåkke sant... Har jaffal lagt de te i kalenderen så ser vi når det nærme seg.

 

God jul alle jenter. Sees forhåpentligvis i januar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg skulle vært med sist men hadde desverre ikke klart å få barnevakt da samboeren er bortreist. men jeg blir gjerne med i januar, samme dato som jeg skal på ultralyd nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens :)

 

Synes det var veldig koselig sist gang, blir gjerne med igjen :):)

 

God JuL Og

GoDt NyTT År !!!

 

Fra Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge meg på eg og, håpe eg klare å holda meg våken denne gangen! E sykemldt så eg får nok slapt litt bedre av på dagtid nå....

 

God jul til alle!

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer! Setter av datoen iallefall, så håper jeg det ikke dukker opp noe annet!

Når har dere andre termin? Har alle mager sånn at jeg finner dere på Alletiders?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, og endel andre med meg har termin i februar- så vi har hvertfall mager- ikke vanskelig å finne oss. Hjertelig velkommen- håper vi sees!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og venninna mi kommer me. men vet ikke helt hvor det ligger. har termin i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge midt i Langgata, ikke vanskelig å finne. Det er en cafe med stoler og bord utenfor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg kunne godt tenke meg å komme på det treffet, har ikke vært på BIM-treff før, så jeg vet ikke helt hvordan det funker...

 

Jeg har ikke termin før 9 juni, kan jeg likevel være med? Dessuten bor jeg i Stavanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes veldig koselig ut.

Er det forskjellige treminer for dere alle, eller er dette treff fordi som skal ha ganske snart?

Jeg har termin i august med tvillinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei de fleste av oss som har vært med på treffene før har termin i Feruar/Mars men noen har litt lengre igjen.

 

Ja du kan være med selv om du bor i Stavanger. Det er bare å møte opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell satse på treff når jeg går ut i permisjon heller, for dere treffer ALLTID på de dagene jeg må jobbe lenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp.. Har termin om 8 uker, så dette hadde vært gøy å vært med på. Så jeg dukker opp, om det ikke kommer noe i veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt syk jeg, er på bedringens vei men med tette tårekanaler i øynene ser jeg ikke ut når det renner konstant fra øynene... Så må melde avbud- kjipt men må passe helsa.

 

Kos dere alle sammen for meg jenter, så håper jeg vi sees på et nytt treff i begynnelsen av februar og at jeg får med meg det før lille Jonas ser dagens lys....

 

Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt syk jeg, er på bedringens vei men med tette tårekanaler i øynene ser jeg ikke ut når det renner konstant fra øynene... Så må melde avbud- kjipt men må passe helsa.

 

Kos dere alle sammen for meg jenter, så håper jeg vi sees på et nytt treff i begynnelsen av februar og at jeg får med meg det før lille Jonas ser dagens lys....

 

Hege :)

 

PS! Virkelig ikke meningen å komme borti Anonym knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...