klumpen og gullet Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Fikk nytt skattekort, skal nav ha dette? Går ut i permisjon i midten av januar.
partyoffive Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Nei - jeg vil tro det går til likgningskontoret. Papirene du fyller ut har vel somregel retur addressen på de,,>?
nr 6 på vei Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Skattekoret skal selvfølgelig sendes til NAV. Det er jo dem som skal betale "lønnen" din og dermed trekke skatt....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ikke alt som er like selvfølgelig for alle=) Lurte på dette selv, jeg. Takk for svar!=)
nr 6 på vei Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Forresten; siden du bruke nav i ditt spørsmål så gikk jeg ut ifra at du har ytelser derfra, og ikke i fra ordinær arbeidsplass. Er det ordinær arbeidsplass som betaler deg permisjonspenger(forskutterer for nav) så skal dem ha skattekortet.... Altså; den som betaler ut lønnen din skal ha skattekortet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå